Az autóm jobb első féke elkezdett először nagyon nyikorogni, most már fékezés közben hangos, nagyon csúnya karcos hangot ad. Ha erősebben nyomom a féket akkor érzem is hogy valami mintha "kaparna", vagy nem tudom hogy fejezzem ki. Menet közben hallani hogy nyikorog is a kerék felől valami..
2011. szept. 17. 22:30
1/9 anonim válasza:
Elkopott a fékbetéted valószínűleg.
Arról mikor lekopik a ferodol akkor ad ki ilyen hangokat. Szerintem semmi extra csak most jutott el a betét élete végére, vidd el szervízbe és cseréltesd ki. De párban mind 2 első keréken.
Nem egy hatalmas összeg egy tenyérnyi kis fékbetétekről van szó. De ha továbbra is így jársz vele csúnyán belemar a tárcsába és az meg még sokkal drágább lesz. A végén meg nem lesz féked.
2011. szept. 17. 22:41
Hasznos számodra ez a válasz?
2/9 anonim válasza:
Ha tárcsafékes benyúlsz a féknyeregbe, és megnézed milyen vastag a betét, lehet elkopott. Azt sem árt megnézni mekkora "váll" van a tárcsak külső szélén.
2011. szept. 17. 22:42
Hasznos számodra ez a válasz?
3/9 anonim válasza:
valszeg vasig kopott a fékbetét, menj szervizbe mielőbb és cseréltesd ki, ugyanis a tárcsákat is tönkreteszed rövid idő alatt, továbbá a vassal nem lehet fékezni, előbb utóbb nem fog tudni időben megállni.
2011. szept. 17. 22:45
Hasznos számodra ez a válasz?
4/9 anonim válasza:
Jó de szegény ha nem tudja hogy az a kaparós vashang mitől van akkor szerinted tudja hol kell nézni a tárcsa vállát vagy a fékbetét vastagságát.?
Amúgy ha még 1-2 mm ferodor van a fékbetéteken attól az már elkopottnak számít ezt jelzi a hang. Beletesznek gyártáskor a betét anyagába egy fémdarabot hogy mikor elkopott a betét így jelezze a sofőrnek. És az biztos hogy ha nem ért hozzá is szervízbe fogja vinni ahol hamar rájönnek ha ezt elmeséli ,és ott kicserélik neki. Direkt ezért ilyen rendellenes a hangja hogy felfigyeljen rá a laikus is. Amúgy meg minden autó elől tárcsafékes.
Kivéve talán a trabant.
2011. szept. 17. 22:50
Hasznos számodra ez a válasz?
5/9 son of satan válasza:
Igen, elkopott a fékbetét, vagy a csúszka amiben a betét mozog. Azt azért nem mondanám hogy olcsó, egyrészt csak párban cserélhető, másrészt én legalábbis nem vagyok hajlandó utángyártottat beletenni semmiből, mert azok semmit nem érnek. Nekem egyszer kellett eddig fékbetétet cserélnem, az 72 ezerbe került plusz a munkadíj. Nekem mondjuk ez nem nagy összeg, de van akinek igen. Ja még annyi, hogy csúszkát csak az eredeti fékbetétekhez adnak, azt külön venni sem lehet.
2011. szept. 17. 23:01
Hasznos számodra ez a válasz?
6/9 anonim válasza:
Milyen autód van neked, amiben 72 ezer egy garnitúra fékbetét? Egyébként nem gyárit kell venni, ugyanis olyan, hogy gyári nem létezik, hanem megnézni, hogy milyen márkájú a gyári, és venni egy olyat az alkatrészboltban fele annyi pénzért. Mi így csináljuk.
2011. szept. 18. 10:42
Hasznos számodra ez a válasz?
7/9 anonim válasza:
Lehet kerámia betétet használ. :) Nekem 32 000 a 4*2db betét a Volvo S80ra.
2011. szept. 18. 12:21
Hasznos számodra ez a válasz?
8/9 A kérdező kommentje:
Köszi a válaszokat, valószinüleg akkor elkopott :( Holnap megyek kicseréltetem, remélem nem lesz nagyon drága.
2011. szept. 18. 12:52
9/9 son of satan válasza:
Audi A8 W12-es az autóm, most 3 éves, 60 000 km van benne, most cseréltem pár hete a betéteket, és valóban kerámia fékbetétekre, ahogy azt az egyik válaszoló helyesen megítélte.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!