Sport motrot szeretnek vasarolni! De nem tudom, milyet?
Szoval erdekelne engem egy sport motor de nem ertek hozzajuk. Teljesen kezdo vagyok a temaban. 185magas vagyok es 90 kg. Mit tudtok nekem ajanlani(kezdonek)? Gyarto, tipus, kobcenti? Ja es kb 500-600 euro-ig!!! Tudom hogy vege a szezonnak de azt halottam,hogy ilyenkor olcson is hozza lehet jutni egy jo motorhoz! Es kezdesnek egy 500 kobcenti koruli motor nagy lenne?
Valaszaitokat koszonom es megy a zoldkesztyu is!!!
1., 500 ccm-el ne kezdj motorozni, mert megölöd magad
2., Mire van jogosítványod?!
3., Ha van rá jogosítványod akkor én a helyedben egy 125-ös sporttal kezdenék (pont tegnap volt nálunk a boltba egy sárc 125-ös aprilia mocival, 2 kilót megy és elég brutális az is...). Bőven sok lesz még az is megtanulni motorozni. Más ám a lóerő 2 keréken mint autóban.
első válaszoló, úh de hülye vagy
Én egy R6-os ajánlanék, de 500-600euró nem elég rá, ennyiből valami ezer éves szar 125-öst tudsz venni, én a yamaha dt-t ajánlom, szerintem még mindig jobb, mint egy hasonló korú akármilyen gyártmány, bár annyit fogyaszt, mint egy személyautó
R6-os igaz ami igaz, nem lenne a legkényelmesebb, de minden szempontból nagyon jó gép
egy 125-ös sosem megy 200-at, még a motogp-ben sem ne kamuzz már taknyos
Kedve utolsó:
- A yamaha dt mióta sport motor? 1 seggberúgás
- Kezdőnek 500 ccm-es SPORT (nem talicska meg 4 ütemű chopper hanem SPORT) motort ajánlani komplett dilettantizmusra utal. Én szívem szerint 25-30.000 km levezetése előtt senkit nem engednék 125-ösnél nagyobb gépre ülni, éppen eléggé megy az is. 2 seggberúgás
- Az általam említett motor egy Talmácsi reprica volt, 2009-es minden létező extrával felnyomva. 3 seggberúgás
- A Moto GP-ben az igazi 125-ös versenymotorok 230-at is vígan mennek. Az első 20-25 versenyzőnek az ÁTLAGSEBESSÉGE a verseny végén szokott 145-155 km/h pályától függően. Szerinted hogy a jó édes anyjában hoznának ki 150-es ÁTLAGOT ha nem tudna legalább 2 kilót menni a motor? 4 seggberúgás.
Ha úgy látod, hogy csak most van rá pénzed, akkor vegyél 500-ast, mert a 125-250 hamar kicsi lesz és akkor jön az "eladom, veszek másikat" macera. (Ráadásul azok méretben is kicsik lehetnek.)
Ha hülye vagy a 125-250-el is meghalsz, de ha ésszel mész, akkor az 500-as kezdőként sem tuti halál.
Az, hogy vége a szezonnak és olcsó a motor már régen nem igaz szerintem.
Érdemes az alkatrészárakat is összehasonlítani mielőtt veszel valamit. Kinézel két-három motort és megnézed, hogy melyikhez mennyi lenne egy fékbetét garnitúra, lánc, stb.
koszonom a valaszokat!!!! remelem. hogy meg erkeznek....
es amugy meg tenyleg igaz,hogy egy bringan is kinyirhatod magad, azaz a halal nem kobcentifuggo!!!!! Szoval csak esszel!!!
Persze, igaz, hogy nem köbcentifüggő.
Én pl. egy nagyon nyugodt ember vagyok vezetés közben (akár motor akár autó, pedig a motorom és az autóm is elég "lógazdag".).
De lehetsz akármilyen kimért vérmérsékletű egyszer-egyszer elő fog fordulni, hogy odalépsz a gépnek - ha másért nem azért, mert muszáj azt a motort néha kikormolni, már csak technikai szempontból is.
Namost ha a 125-ös 2T-t vagy a 250-es 4T-t kihuzatod, akkor az egyesbe 70-80 km/h. Ha ugyan ezt megcsinálod egy cbr 600-as az egyesbe 120, kettesbe 170...
Persze, 80-al is meg lehet halni, de nagyságrendekkel nehezebb, mint 170-el...
A másik meg, hogy a nagyon erős motor egy kis hibánál is egykerékre áll és már nincs is a segged alatt semmi. Egy 125-ös RS azért hiába erős, egykerékre csak akkor áll ha ügyes motoros konkrétan akarja.
Honda CBR 600 F4i. 2004 es Szépen néz ki.
Vagy egy Yamaha Fzr. De a 500-600 euró nagyon kevés rá.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!