Ha naponta 40-50-szer indítom be az autómat akkor hamar
tönkre fog menni az önindítója?
Figyelt kérdés
Futár vagyok és sokszor kell elindulnom majd megállnom majd újra elindulnom és így tovább...:(
2011. szept. 7. 13:36
1/10 anonim válasza:
hát igen valószínű:) de nemcsak az önindítót hanem az akksit gyújtást vezetésben a kuplungot meg fékeket meg az egész kocsit használod ám:) valamit valamiért
2011. szept. 7. 13:44
Hasznos számodra ez a válasz?
2/10 anonim válasza:
Igen, egyértelmű, nagyobb igénybevétel, előbb elromolhat!
2011. szept. 7. 13:48
Hasznos számodra ez a válasz?
3/10 anonim válasza:
Igen. Én is futár vagyok...5 év alatt a 3.autómat nyüstölöm, de már ezt se sokáig :-) Napi 130 cím,eléggé megviseli az autót.
2011. szept. 7. 13:54
Hasznos számodra ez a válasz?
4/10 anonim válasza:
Nekünk egy Peugeot Partnerünk van,ebédet szállítunk ki vele időseknek. Pont úgy használjuk mint te,ki-be ugrálás ,motor indítás-leállítás egy nap 40-szer,ajtócsapkodás 40-szer ,stb. Ezt a 4. éve bírja az autó hibátlanul,még számomra is hihetetlen,hogy igazából semmije sem ment tönkre .
2011. szept. 7. 13:56
Hasznos számodra ez a válasz?
5/10 A kérdező kommentje:
Köszi a válaszotokat!:))
Hát remélem,hogy minden okés lesz,igaz nagyon-nagyon szar az út:((
2011. szept. 7. 15:15
6/10 anonim válasza:
Az önindító nem fogja szeretni, de nincs mit tenni: nem ilyen igénybevételre méretezték. Amire érdemes még odafigyelni, az a motor hőmérséklete: a mai, korszerű dízelek piszok lassan melegednek, ha csak városban használod és ilyen sűrűn állsz meg vele, lehet, hogy télen beletelik 1-2 óra is, mire a motor eléri az üzemi hőfokát. Ezért érdemes figyelni a vízhőmérőt és ahhoz igazítani a jobb lábad mozgásterét.
2011. szept. 7. 16:03
Hasznos számodra ez a válasz?
7/10 anonim válasza:
Ha hideg motorra indítanál rá minden nap ennyiszer akkor előbb kopna el a motor mint az önindító. De mivel gondolom az átvétel elég hamar lezajlik, a motor nem hűl ki és könnyebben körbefordul mert még elég híg az olaj a tökéletes kenéshez. Így nem terhelődik se az önindító, se az aksi, se a motor csapágyai annyira mint hidegindításnál.
Btw lehet majd szénkeféket cserélned kell benne, de az nem vészes dolog, feltéve ha lehet :D
2011. szept. 7. 16:08
Hasznos számodra ez a válasz?
8/10 anonim válasza:
ha mindent összeadsz és kiszámolod, jobban járnál ha nem állítgatnád le az autót, hanem hagynád alapjáraton ketyegni... Alapjáraton valami 1 óra alatt eszik 1-2-3 litert az autó. A cucc leadása pár perc alatt lezajlik, szóval alapjáraton ketyegve is alig fog pénzbe kerülni. Egy akku meg alapból 20e körül van, az önindító még drágább plusz a motor is...
Persze minden attól függ milyen értékű autót használsz...
Ha alapjáraton hagyod ketyegni, akkor persze érdemes használni egy kormányzárat is, vagy valami egyedi indításgátlós-szerű megoldást, mondjuk hogy gázadásra ne reagáljon amíg egy kapcsolót be nem kkapcsolsz....
Kicsit lejjebb megtalálod "Mellőzzük a felesleges üresjáratást" címen. Ha csak ilyen 10 percekre száll ki a futár, nem hűl ki lényegesen a motor, tehát sokkal jobban megéri leállítani mint úgyhagyni járó motorral.
2011. szept. 7. 19:29
Hasznos számodra ez a válasz?
10/10 anonim válasza:
Az önindító hamar tönkremegy ilyen használat mellett. De felújítható. Érdemes egy szerelővel megnézetni. Kicserél benne pár dolgot és megint évekig használhatod.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!