A német luxusautókat nagyon nehéz vezetni?
Ne bántsd őket, bizonyosan utolsó fillérjeikből vették az autót, és kihangosítóra már nem futotta;)
Mondjuk léteznek olcsóbb autók is, csak azokkal nem igazán lehet menőzni.
Bizony, olyannyira rosszul látnak ki, hogy észre sem veszik, ha éppen rokkantaknak fenntartott helyre parkolnak, vagy csak szimplán felfestésre állnak, csak hogy még közelebb legyenek a tesco bejáratához....!!!!
Ja, a válaszok tetszettek! :DDD
egy német luxusautónál a precizitás és az optimalizálás a fő szempont. mivel általában nagy motorokkal szerelik ezért fontos hogy a súly minimális legyen, ebbe pedig nem fér bele már az index ha sötétített az ablak... ront a teljesítményen. gyárilag nem szerelik így fel vele. a duda meg eleve a gázpedálba van integrálva, ahogy a német közlekedési igazgatóság ajánlásával beállított követőradar is, hiszen ha 3 centire közelítik meg egymást az autók sokkal több fér el az utakon. a hosszú villogtatása és a duda csak az optikai illetve akusztikus távolságmérő szenzor része, hogy optimális legyen a követési távolság kalibrálása.
és ők legalább törődnek az afrikai éhezőkkel. minél közelebb állsz meg a bejárathoz annál kevesebb kalóriát égetsz el hogy bejuss, annál kevesebb kaját kell bevinned, annál több jut az éhező országoknak.
egy részről persze igazatok van mert sok bunko akinek ilyen autoja van. bár szerintem pont nem a legujabb kocsijaik vannak hanem az 5-10éves böszmék amikre már elég a kis 4-5 millájuk de menőzni azt lehet h mekkora darab auto.
azért van a fülén a telefon mert dolgozik.onnan lett olyan nagy autoja mert dolgozott érte. és ha baj van a cégnél akkor ha wc-n operába dugás közbe csörög akkoris fel kell venni.nincs mit tenni. ezzel nem védeni akarom a bunko állatokat de azért nem rögtön mindenki tajparaszt akinek nagy autoja van. amugymeg ti komolyan vennétek azt a cégvezetőt aki trabantal vagy szuzukival érkezne egy tárgyalásra ahol milliárdokrol döntenek?
a másik dolog ez a közelmegy levillog. nos nekem közepesen böszme kocsim van(passat 2002es) és van mikor tényleg sietnem kell de autopályán belső sávban bennvan a diszhuszár és 140-50el megy énmeg 180-200körül és látja h jövök de nem megy le látja h sietek nem megy le. ilyenkor mit tud csinálni az ember?rávillog h vegye már észre h elmennék meg közel megyek hozzá. érdekes modon németeknél sose volt ilyen gond mikor látta h gyorsabban jövök lehuzodott. ez nem az ellen van aki lassan meyg(vagy akár csak szabályosan) nem kell idegeskedi lehuzodsz elmegy te meg visszamész. majd a következő sarkon fejreáll. de lehet pont egy olyat tartasz fel dühödbe h megint egy bunko állat aki meg a mamájához siet a korházba vagy a gyerekéhez. engedd el kész!(horvátok modjuk durvábbak mint a magyarok ők a külső sávbol is bejönnek 80al akárki jön mögötte akármennyivel)
pesten lakok. nem a tragacs zöldségesmercikről beszélek hanem a legújabb a4-a8-m6-os csodák, meg ugye a legújabb cápa mercik... ezek tulajdonosai akiket látni szoktam 90%-ban huszonéves kigyúrt nem a napon vagy szoliban barnult egyének. agyonvarrva, plasztik cicával a jobb 1 ben. ha ők igazgatók akkor nagyon furcsa cégük lehet...
"azért van a fülén a telefon mert dolgozik.onnan lett olyan nagy autoja mert dolgozott érte."
jah és egy bt-s headsetre már nem fussa ugye?
pályán egy egyszer se mentem 180-at még amikor a haldokló édesanyámhoz siettem a kórházba akkor sem. ne akarjuk megmagyarázni hogy miért megyünk 200-al pályán. hosszú távon tuti radarba futsz, rövid távon meg kb 10 percet nyersz rajta.
"amugymeg ti komolyan vennétek azt a cégvezetőt aki trabantal vagy szuzukival érkezne egy tárgyalásra ahol milliárdokrol döntenek? "
Miért ne? Kit érdekel, milyen autóval jön a tárgyalásra?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!