Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A német luxusautókat nagyon...

A német luxusautókat nagyon nehéz vezetni?

Figyelt kérdés
Abból gondolom, hogy a nagy autókban mintha nem maradna energiájuk a vezetőknek indexelni, és a többi közlekedőre figyelni! Sőt, mintha állandóan telefonos segítséget vennének igénybe, mert mi másért lenne a fülükhöz nőve a mobiltelefon?
2011. aug. 31. 07:28
1 2
 1/20 anonim ***** válasza:
69%
NEm, csak van benne beépitett arrogancia és ez hat a söförökre.
2011. aug. 31. 07:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/20 anonim ***** válasza:
71%

Ne bántsd őket, bizonyosan utolsó fillérjeikből vették az autót, és kihangosítóra már nem futotta;)

Mondjuk léteznek olcsóbb autók is, csak azokkal nem igazán lehet menőzni.

2011. aug. 31. 07:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/20 anonim ***** válasza:
68%
Amúgy nem csak ezért nem éri meg ilyen kocsit venni. A többségének elég rosszak az alkatrészei, főleg azoknak a selejt daraboknak, amit Magyarországra importálnak. Hamar rossz lesz a kanyarodásuk, állandóan beragad. Emiatt képtelenség párhuzamosan parkolni velük. A gyári szélvédő is nagyon rossz, főleg a sötét üveges modellek esetében. Aki nem cserélteti le, az bizony mindig rosszul fog kilátni.
2011. aug. 31. 08:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/20 anonim ***** válasza:
78%

Bizony, olyannyira rosszul látnak ki, hogy észre sem veszik, ha éppen rokkantaknak fenntartott helyre parkolnak, vagy csak szimplán felfestésre állnak, csak hogy még közelebb legyenek a tesco bejáratához....!!!!

Ja, a válaszok tetszettek! :DDD

2011. aug. 31. 08:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/20 bix ***** válasza:
85%

egy német luxusautónál a precizitás és az optimalizálás a fő szempont. mivel általában nagy motorokkal szerelik ezért fontos hogy a súly minimális legyen, ebbe pedig nem fér bele már az index ha sötétített az ablak... ront a teljesítményen. gyárilag nem szerelik így fel vele. a duda meg eleve a gázpedálba van integrálva, ahogy a német közlekedési igazgatóság ajánlásával beállított követőradar is, hiszen ha 3 centire közelítik meg egymást az autók sokkal több fér el az utakon. a hosszú villogtatása és a duda csak az optikai illetve akusztikus távolságmérő szenzor része, hogy optimális legyen a követési távolság kalibrálása.


és ők legalább törődnek az afrikai éhezőkkel. minél közelebb állsz meg a bejárathoz annál kevesebb kalóriát égetsz el hogy bejuss, annál kevesebb kaját kell bevinned, annál több jut az éhező országoknak.

2011. aug. 31. 08:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/20 anonim ***** válasza:
49%

egy részről persze igazatok van mert sok bunko akinek ilyen autoja van. bár szerintem pont nem a legujabb kocsijaik vannak hanem az 5-10éves böszmék amikre már elég a kis 4-5 millájuk de menőzni azt lehet h mekkora darab auto.


azért van a fülén a telefon mert dolgozik.onnan lett olyan nagy autoja mert dolgozott érte. és ha baj van a cégnél akkor ha wc-n operába dugás közbe csörög akkoris fel kell venni.nincs mit tenni. ezzel nem védeni akarom a bunko állatokat de azért nem rögtön mindenki tajparaszt akinek nagy autoja van. amugymeg ti komolyan vennétek azt a cégvezetőt aki trabantal vagy szuzukival érkezne egy tárgyalásra ahol milliárdokrol döntenek?


a másik dolog ez a közelmegy levillog. nos nekem közepesen böszme kocsim van(passat 2002es) és van mikor tényleg sietnem kell de autopályán belső sávban bennvan a diszhuszár és 140-50el megy énmeg 180-200körül és látja h jövök de nem megy le látja h sietek nem megy le. ilyenkor mit tud csinálni az ember?rávillog h vegye már észre h elmennék meg közel megyek hozzá. érdekes modon németeknél sose volt ilyen gond mikor látta h gyorsabban jövök lehuzodott. ez nem az ellen van aki lassan meyg(vagy akár csak szabályosan) nem kell idegeskedi lehuzodsz elmegy te meg visszamész. majd a következő sarkon fejreáll. de lehet pont egy olyat tartasz fel dühödbe h megint egy bunko állat aki meg a mamájához siet a korházba vagy a gyerekéhez. engedd el kész!(horvátok modjuk durvábbak mint a magyarok ők a külső sávbol is bejönnek 80al akárki jön mögötte akármennyivel)

2011. aug. 31. 09:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/20 anonim ***** válasza:
63%
igen csak az a baj kedves utolsó hogy csak 130al lehet menni a magyar pályán
2011. aug. 31. 09:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/20 bix ***** válasza:
83%

pesten lakok. nem a tragacs zöldségesmercikről beszélek hanem a legújabb a4-a8-m6-os csodák, meg ugye a legújabb cápa mercik... ezek tulajdonosai akiket látni szoktam 90%-ban huszonéves kigyúrt nem a napon vagy szoliban barnult egyének. agyonvarrva, plasztik cicával a jobb 1 ben. ha ők igazgatók akkor nagyon furcsa cégük lehet...


"azért van a fülén a telefon mert dolgozik.onnan lett olyan nagy autoja mert dolgozott érte."


jah és egy bt-s headsetre már nem fussa ugye?


pályán egy egyszer se mentem 180-at még amikor a haldokló édesanyámhoz siettem a kórházba akkor sem. ne akarjuk megmagyarázni hogy miért megyünk 200-al pályán. hosszú távon tuti radarba futsz, rövid távon meg kb 10 percet nyersz rajta.

2011. aug. 31. 09:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/20 anonim ***** válasza:
69%

"amugymeg ti komolyan vennétek azt a cégvezetőt aki trabantal vagy szuzukival érkezne egy tárgyalásra ahol milliárdokrol döntenek? "


Miért ne? Kit érdekel, milyen autóval jön a tárgyalásra?

2011. aug. 31. 09:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/20 anonim ***** válasza:
78%
Még akkor sem nézem le, ha taxival jön, netán metróval, busszal, és a megállótól egyszerűen elgyalogol a tárgyalás színhelyére. Nagy dolog.
2011. aug. 31. 09:46
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!