Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Szerintetek egy yamaha r1 es...

Szerintetek egy yamaha r1 es 1000kobcentis miert nem jo kezdomotortnak? Nem mindegy az ha szabalyosan megyek egy 125 ossel vagy egy 1000 essel?

Figyelt kérdés
Az a helyzet ,hogy volt egy audi a 6 osom es eladtam cserebe adtak egy r1 eest es meg penzt.Most lett meg a korlatlan jogsim motorra es eddig nem motoroztam csak a vizsgam volt meg 125 osig.Nem tudom hogy elladjam az r1 est es vegyek egy 125 ost, vagy ne.
2011. aug. 27. 19:30
1 2
 1/19 anonim válasza:

Azért nem jó kezdőmotornak mert földhöz fog vágni! az már nem olyan egyyszerü mint egy mz

én is 250 essel kezdtem utánna felültem egy 600 as ra hát meggyült vele a bajom

de te tudod

2011. aug. 27. 19:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/19 anonim ***** válasza:
Nekem tökmindegy mivel kezdesz csak másokat NE veszélyeztess ha megkérhetnélek, egy ekkora motor rossz kezekben halálos rád és másokra is nézve! Nincs még kellő tapasztalatod egy ekkora erős géphez ha eddig csak 125ösekkel mentél :S Nem csesztetés képp írom! Remélem megérted :)
2011. aug. 27. 19:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/19 anonim ***** válasza:

Én már rég tanultam, nincs most űrtartam korlát?? mert én először A/1-re tettem le majd A-ra ami korlátok nélküli.

Most nem értem hogy hogy mehetsz te egy 1000-sel? én mikor A-ra tettem le akkor egy 600-as hondával vizsgáztam de már az komoly gép volt!! De 100 szónak is 1 a vége! SOK IGEN AZ 1000-ES! de egy 250-es sztem megtenné kezdésnek az alapokhoz.

2011. aug. 27. 19:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/19 anonim ***** válasza:
Na bumm az alsó írást meg nem néztem :S szval nem alap az az alap akkor! ha rutinod van akkor és eszed is nem vagánykodsz akkor sztem mehetsz vele de csak okosan mert veszett egy gép!
2011. aug. 27. 19:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/19 anonim ***** válasza:
Utolsó van az A1 ami max 125ccm és 11kw! Aztán van Ak ami tök mindegy hány köbcenti de max 25kw lehet a teljesítménye. És van az A amivel bármekkora gépet vezethetsz :D Én most várom az Ak jogsim :)
2011. aug. 27. 19:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/19 anonim ***** válasza:
100%

igazából jó lesz az kezdőmotornak, de belekuplungolást, kövérgázt, egykerekezést egy ideig hanyagold


na szóval, ha még nem mentél vele, azt javaslom addig ne is tedd, ameddig le nem fojtod a gépet, hogy sokkal gyengébb legyen, meg tudd szokni az erejét. ezt úgy tudod megcsinálni, hogy szétszeded a kipufogót, majd teletömöd valamivel. nekem az üveggyapot tökéletesen bevált, de szerintem a hungarocell is jó, vagy bármi más is

(én azért tömtem ki, mert sportdob lett, nem a teljesítmény növekedés miatt, hanem túl nagy lett a hangja)

tehát tömd ki, aztán nagyon óvatosan az elindulásoknál, konkrétan lassan engedd a kuplungot, és tényleg csak millimétereket húzz a gázkaron


a kérdésre pedig szerintem ne add el, és ne vegyél 125-öst, csak finom csuklóval próbálgasd a gépet


meg persze van pár szabály, pl hogy kanyarban nem lehet satufékezni, az eleje könnyen elcsusszanhat, a hátulja kevésbé, de az is hajlamos rá


ha van még kérdésed a közeljövőben, nyugodtan írj emailt, válaszolok rá napokon belül

2011. aug. 27. 20:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/19 anonim ***** válasza:

Azért egy motor lefolytására vannak kifinomultabb (akár otthon elvégezhető) módszerek is...


Nagyjából 10-15ezer kilométerem van egy 125-ös motorral, járok vele pályázni is (gokart-pályákra), és nem érzem úgy, hogy képes lennék egy 1000-es sportmotor "használására", legalábbis hosszútávon nem... egy 250-es megmenne, de még egy lazább 600asra való átnyergelést is meggondolnák. Nem a világ vége a 15 000km tapasztalat, de több mint a semmi.

Két haverom semmiféle tapasztalat nélkül 600asokat akartak venni. Az egyik vett egy FZ6-ost, természetesen 100 lovasat, a másik most csinálja a jogsit. Próbálgatott ő is mindenfélét, aztán most a 3 esélyes a 100, 120, és a 150 lovas, -mert ugyebár a 65 kevés... (Nagyon remélem, hogy lellyebb szállnak az igények).

A Yamahás illető nemrég balesetet szenvedett...


Gondolkozz el rajta, mit szeretnél, szerintem nem állnád meg, hogy egyszer meg ne próbáld a géped. Aztán másodszor, harmadszor... Te tudod, de szerintem a 180 ló kicsit sok kezdésnek, mert könnyen szétszalad a ménes. És persze, jó dolog a gyorsulás, meg a sebesség, meg nagy élmény gyorsan menni, de vagy kifut eléd valami, vagy nem. Aki R1-essel kezd, és nem volt semmilyen motoros tapasztalata azelőtt, annak (senki ne vegye sértésnek) nem jósolok hosszú jövőt.


A kisebb teljesíttmény érdekében (lehet, hogy beválik, de én) nem tömném tele a kipuffogómat üveggyapottal. A fogyasztás szerintem nem csökken, és nemhinném, hogy jót tenne a gépnek. Elvégre azt a kipuffogórendszert valamiért úgy tervezték, ahogy van. A gázkarral kicsit el lehet játszadozni, másképp beállítani, vagy elvinni egy szakértőhöz, és az elektronikát kicseréltetheted.

2011. aug. 27. 23:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/19 anonim ***** válasza:

Nekem a 125-ös volt az első motorom (etz) de már molyfing min. 600-as és ismerem is nagyon jó gép csak nem vagánykodásra való, ha hirtelen gázt ad az ember akkor biza kapaszkodni kell mert át megyen szupermen repülő stílusába és leng a motoron mint a zászló. Én bátorítlak továbbra is de csak finoman ésszel és azért valahol gyakorolgass egy kicsit.

Én ültem már olyan gépen és mindenem bizsergett! érezni a feltörő erőt az vmi isteni, persze nem vagánykodtam! Ja és el ne add! nagy hiba lenne!

2011. aug. 28. 06:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/19 A kérdező kommentje:
Hat en a mocit hasznaltam palyazasra mar van benne vagy 1500km csk kozuton meg nem hasznaltam.
2011. aug. 28. 10:11
 10/19 A kérdező kommentje:
Brutalisan gyorsul csk felek h kozuton tapasztalatlansagom miatt valami bajba kerulnek.Most azon gondolkozom h kene egy r1 es de 125 os es ezt eladni.
2011. aug. 28. 10:14
1 2

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!