Szerintetek egy yamaha r1 es 1000kobcentis miert nem jo kezdomotortnak? Nem mindegy az ha szabalyosan megyek egy 125 ossel vagy egy 1000 essel?
Azért nem jó kezdőmotornak mert földhöz fog vágni! az már nem olyan egyyszerü mint egy mz
én is 250 essel kezdtem utánna felültem egy 600 as ra hát meggyült vele a bajom
de te tudod
Én már rég tanultam, nincs most űrtartam korlát?? mert én először A/1-re tettem le majd A-ra ami korlátok nélküli.
Most nem értem hogy hogy mehetsz te egy 1000-sel? én mikor A-ra tettem le akkor egy 600-as hondával vizsgáztam de már az komoly gép volt!! De 100 szónak is 1 a vége! SOK IGEN AZ 1000-ES! de egy 250-es sztem megtenné kezdésnek az alapokhoz.
igazából jó lesz az kezdőmotornak, de belekuplungolást, kövérgázt, egykerekezést egy ideig hanyagold
na szóval, ha még nem mentél vele, azt javaslom addig ne is tedd, ameddig le nem fojtod a gépet, hogy sokkal gyengébb legyen, meg tudd szokni az erejét. ezt úgy tudod megcsinálni, hogy szétszeded a kipufogót, majd teletömöd valamivel. nekem az üveggyapot tökéletesen bevált, de szerintem a hungarocell is jó, vagy bármi más is
(én azért tömtem ki, mert sportdob lett, nem a teljesítmény növekedés miatt, hanem túl nagy lett a hangja)
tehát tömd ki, aztán nagyon óvatosan az elindulásoknál, konkrétan lassan engedd a kuplungot, és tényleg csak millimétereket húzz a gázkaron
a kérdésre pedig szerintem ne add el, és ne vegyél 125-öst, csak finom csuklóval próbálgasd a gépet
meg persze van pár szabály, pl hogy kanyarban nem lehet satufékezni, az eleje könnyen elcsusszanhat, a hátulja kevésbé, de az is hajlamos rá
ha van még kérdésed a közeljövőben, nyugodtan írj emailt, válaszolok rá napokon belül
Azért egy motor lefolytására vannak kifinomultabb (akár otthon elvégezhető) módszerek is...
Nagyjából 10-15ezer kilométerem van egy 125-ös motorral, járok vele pályázni is (gokart-pályákra), és nem érzem úgy, hogy képes lennék egy 1000-es sportmotor "használására", legalábbis hosszútávon nem... egy 250-es megmenne, de még egy lazább 600asra való átnyergelést is meggondolnák. Nem a világ vége a 15 000km tapasztalat, de több mint a semmi.
Két haverom semmiféle tapasztalat nélkül 600asokat akartak venni. Az egyik vett egy FZ6-ost, természetesen 100 lovasat, a másik most csinálja a jogsit. Próbálgatott ő is mindenfélét, aztán most a 3 esélyes a 100, 120, és a 150 lovas, -mert ugyebár a 65 kevés... (Nagyon remélem, hogy lellyebb szállnak az igények).
A Yamahás illető nemrég balesetet szenvedett...
Gondolkozz el rajta, mit szeretnél, szerintem nem állnád meg, hogy egyszer meg ne próbáld a géped. Aztán másodszor, harmadszor... Te tudod, de szerintem a 180 ló kicsit sok kezdésnek, mert könnyen szétszalad a ménes. És persze, jó dolog a gyorsulás, meg a sebesség, meg nagy élmény gyorsan menni, de vagy kifut eléd valami, vagy nem. Aki R1-essel kezd, és nem volt semmilyen motoros tapasztalata azelőtt, annak (senki ne vegye sértésnek) nem jósolok hosszú jövőt.
A kisebb teljesíttmény érdekében (lehet, hogy beválik, de én) nem tömném tele a kipuffogómat üveggyapottal. A fogyasztás szerintem nem csökken, és nemhinném, hogy jót tenne a gépnek. Elvégre azt a kipuffogórendszert valamiért úgy tervezték, ahogy van. A gázkarral kicsit el lehet játszadozni, másképp beállítani, vagy elvinni egy szakértőhöz, és az elektronikát kicseréltetheted.
Nekem a 125-ös volt az első motorom (etz) de már molyfing min. 600-as és ismerem is nagyon jó gép csak nem vagánykodásra való, ha hirtelen gázt ad az ember akkor biza kapaszkodni kell mert át megyen szupermen repülő stílusába és leng a motoron mint a zászló. Én bátorítlak továbbra is de csak finoman ésszel és azért valahol gyakorolgass egy kicsit.
Én ültem már olyan gépen és mindenem bizsergett! érezni a feltörő erőt az vmi isteni, persze nem vagánykodtam! Ja és el ne add! nagy hiba lenne!
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!