Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Nehéz lenne átalakítani hogy...

Nehéz lenne átalakítani hogy 2t motort 4 t nek?

Figyelt kérdés
úgy értem hengeren porlasztón kipufogón és hengerfejen kívül miket kellene még módosítani lecserélni?
2011. aug. 25. 18:35
 1/7 anonim ***** válasza:
csak ennyit... meg a váltó áttételezést, mert ugye négyüteműre lesz kitalálva, meg mindent, hogy el is férjen a blokkban... pl fúrhatnál a blokkra olajzójáratokat, meg kialakíthatnád a helyet az olajszivattyúnak, stb... csupán ilyen apróságok...
2011. aug. 25. 18:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:

ezt még gyerekkoromban én is megkérdeztem...megsimogatták a buksimat, és mosolyogva azt mondták: nem lehet...


gúgli wikipédia, vagy csak gúgli...aztán bemész udvariasan egy autószerelő műhelybe, de jobb egy bontóba, és ha van ott haver, akkor olyan szemléltető oktatásban lesz részed, hogy utána a kisujjadban lesz minden csínja-bínja a 2t-4t nek...

2011. aug. 25. 18:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
de ha bagóért veszel egy négyütemű segédmotort alig lepukkanva, szerelés közben megismered...egy életre szól...
2011. aug. 25. 18:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:
nem szeretnék csinálni ilyet csak gondolkodok talán nem bűn?
2011. aug. 25. 18:46
 5/7 anonim ***** válasza:
100%
Nem, nem bűn. Csak nagy munka. Kellene egy új henger, aminek a palástja nem lyukas és nincsenek benne csatornák. Jól jön bele egy új dugattyú is, mert már nem kell vezérelni semmit a palásttal. Kell egy teljesen új hengerfej, ki kell alakítani a vezérlés meghajtását, a gyújtást is le kell cserélni (vagy veszteségszikrás az üzem, azt is túléli), illetve ki kell találni, mit szükséges kenni és hogyan jusson el oda az olaj. Aztán lehet, hogy módosítani kell a kuplungon (a négyüteműek nyomatéka nagyobb is tud lenni, mint a kétüteműeké), a váltóáttételeken (a fordulatszámuk meg jellemzően kisebb) és hozzá kellene hangolni a segédberendezéseket. A karburátornál még nem olyan vészes a dolog: nagyobb a szívócsővákuum, mint a kétüteműek esetén, de hozzá lehet fúvókázni a karbit, ha van elég türelmed. Viszont kipufogóból teljesen új kell, mert az erősen fojtott, rezonátoros dobnak semmi értelme. Illetve a motor magasabb lesz a hengerfej miatt, lehet, hogy nem fér el ugyanott, ugyanúgy. Nehezebb is lesz az átalakítás után, de ezzel nem biztos, hogy külön kell foglalkozni.
2011. aug. 25. 19:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim válasza:

Röviden: nehéz

Bővebben: krva nehéz

Egyszerűbben: nem

Nem csak a hengeren múlik, hanem a vezérlésen.

Innentől kezdve irreálisan nagy a költsége, ahonnan már a lehetőségen való gondolkodás is értelmetlen.

2011. szept. 1. 20:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 A kérdező kommentje:
nagyon nem érdekel hogy mennyibe kerülne am de egy 4t simson milyen ritka lenne már :D
2011. szept. 1. 20:39

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!