Miért olyan olcsóak a külföldi papírokkal rendelkező autók?
Ahogy előttem is írták, a forgalomba helyezés költségei egy 10 milliós autónál elérhetik a 2 millió forintot (regadóval együtt) vagy mégtöbbet, köbcenti-évjárat-egyéb függvényében.
A röhej teteje az, hogy egy Németországban gyártott Audi Q7-es kimegy Amerikába, fut 30 kilométert, majd konténerben visszahozzák Európába, te meg megveszed, kifizeted a regadót meg az összes költséget, és még MINDIG OLCSÓBBAN jössz ki, mintha besétálnál a szalonba és kérnél egy újat. Ezek után mi lehet egy ilyen autó valódi ára?
Köszi a választ!
Azt véletlen nem tudjátok, hogy hogy viszonyulnak az árak a köbcenti, évjárat, stb. viszonyában?
(Egy 3as golfot néztem ki, 1.9es motorral, sztem olyan 10 éves lehet. Horribilis ára lenne ha külföldi papírokkal 300e Ft-ért hirdetik?)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!