A dízelnek általában nagyobb a nyomatéka, jobban "húz" és nehezebb is lefullasztani. A benzines csendesebb. Igazából vezetési élmény szempontjából csak a V8-as benzines és a dízel között van különbség, főleg hangban :)
Sokkal többet számít igazából, hogy első- vagy hátsókerék-meghajtású az autó, vagy összkerekes.
2009. ápr. 13. 17:07
Hasznos számodra ez a válasz?
2/14 anonim válasza:
mind2-őt jó vezetni, ha jó állapotban van, a mai dizelek egészen jól megvannak oldva, nincs olyan,h télen nem gyullad, kinek hogy aki sporosan szeret vezetni annak benzines, nagyobb fordulattartomány, szebb hang, én benzinest választanák, dízel abból a szempontból jó,h olcsóbb tankolni, de karbantartásnál ráköltjük amit megspóroltunk a benzinkülönbségen, dizel jobb kezdőknek, nagyobb a kezdő nyomatéka, nehezebb lefullasztani(de nem lehetetlen) kezdő vagy?
2009. ápr. 13. 17:30
Hasznos számodra ez a válasz?
3/14 anonim válasza:
Ha tudsz vezetni, akkor mindegy.
Amúgy ,mint már előttem írták, a dízelt nehezebb lefullasztai, ezért kezdőknek tökéletes. (persze ,ha benzines autód van autómata váltóval...)
Lásd: az oktatóautók 95%-a dieseles, és nemcsak spórolás miatt.
2009. ápr. 13. 18:12
Hasznos számodra ez a válasz?
4/14 anonim válasza:
A benzines autó motorja könnyebb, szervizelése is olcsóbb. A dízel-motor önsúlya nagyobb, szervizelése drágább, de magas futásteljesítménynél kifizetődő lehet. A modern benzines és dízel autók vezetése közt alig van különbség, a turbó nélküli dízel talán kicsit lomhább, de fogyasztásban kompenzálja a lomhaságát. Télen, ha rossz minőségű dízelt tankolsz, akkor -10 fok alatt gondok lehetnek az autó hidegindításával!
2009. ápr. 14. 05:18
Hasznos számodra ez a válasz?
5/14 A kérdező kommentje:
Köszi a válaszokat! :)
2009. ápr. 14. 10:11
6/14 anonim válasza:
ez jó kérdés, melyik a jobb manapság:) amíg jó addig a közös nyomócsöves dízelek elég komolyat mennek, de ha szerelni kell... porlasztócsúcs 100ezer/db...és ez csak egy a sok lehetőség közül
2009. ápr. 14. 14:42
Hasznos számodra ez a válasz?
7/14 anonim válasza:
sztem diesel jobb... és az nem robban fel ha megsérül a tank
2009. aug. 22. 17:58
Hasznos számodra ez a válasz?
8/14 anonim válasza:
énis a dieselre szavazok, az viszont nem igaz hogy télen az újak elindulnak mert például egy normál állapotban lévő 30éves VW is elindul ugyan ugy mint egy 5éves új, viszont ha télen olyan üzemanyagot tankolunk ami ledermed akkor se a régi se az új nem fog menni
2009. okt. 11. 00:28
Hasznos számodra ez a válasz?
9/14 anonim válasza:
Nekünk egy 307 HDI volt, télen -10 °C is simán indult, még a melegitő sem kellett,h kivillanjon, hidegebben nem volt lehetőségünk kipróbálni, mert csak egy évig volt nálunk a mai Gázolaj Eurodiesel az már nem fagy úgy mint a régi jó közönséges dizel :D
2009. okt. 11. 09:32
Hasznos számodra ez a válasz?
10/14 anonim válasza:
04-14 05:18
ami nem sima Diesel (pl.HDI) és ezis turbo nélküli, és nem volt lomha hidd el maga 200000 km ével olajat nem evett semmi gond nem volt vele, csak megkellet neki adni ami jár neki... szval ma már nincs az,h lomhább a diesel
ja és 90 LE ről beszélek... de beletapasztott az ülésbe nem úgy mint a 150 LE benzines, de közel járt hozzá, na meg nem is lehet összehasonlitani a kettőt...
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!