Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Milyen, jó 125-ös 4t motort...

Milyen, jó 125-ös 4t motort ismertek?

Figyelt kérdés

Nem kell rögtön az első válaszolónak a fejemhez vágni hogy:"a 4t fos meg szar meg std". Tudom h jobban mennek a 2t-k. Nekem van is egy. De én most JÓ 4t-t keresek. Lehet supermoto vagy gyorsasági vagy bármi csak 4t-legyen.

Az értelmes válaszokat előre is megköszönöm!


2011. aug. 13. 13:22
 1/7 anonim ***** válasza:
DR, XT ezekből van supermoto nagyon megbízhatók
2011. aug. 13. 18:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Dr 125 SM, XT 125X
2011. aug. 13. 18:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
Derbi senda 125
2011. aug. 13. 21:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
aprilis rs 125, honda cbr 125,honda cbf 125,yamaha ybr 125,ktm duke 125
2011. aug. 13. 22:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:

A Duke tényleg nagyon jó, nekem CBF-em van, és meg vagyok vele elégedve, WR 125 X, XT 125 X, Senda, Malaguti X3M, Varadero, CBR új... Szerintem az összes közül legjobb a Duke. Komolyabb gép, mint egy átlag 125-ös. A régi CBR nemnagyon jön be, de az se rossz, és az YZF-R 125nek meg nem sok értelmét látom. Drága, hivatalosan supersport, de a fordított teleszkópok, meg az alu lengőkar nincs meg, a rendszámtáblatartó elég érdekes... Szerintem a támadó üléspozíciónak sincs sok értelme ekkora motornál.


A 2T meg nem minden esetben jobb, mint a 4T. A haverommal voltunk motorozni, és volt, hogy kicseréltük a drótszamarainkat. CBF-t egy RS-re. A CBF-en 2 millimétert csavarok a gázon és már reagál, míg az RS-en vagy negyed fordulatot el kell fordítanom, hogy történjen valami. Magas fordulaton kicsit jobb volt, mint az enyém, de alulról nyomatékszegénynek éreztem. A tükrök, meg az egész eleje rezgett, kopogott, az üléspozícióra nem panaszkodok, mert az egy dolog, hogy kényelmetlen, egy sportmotorról van szó, tehát úgy van jól. A váltó a Hondához képest nagyon pontatlan volt. Egy előny, hogy a váz nagyon stabil, és a fékek jóval harapósabbak, mint a CBF-é, és az adagolhatóságuk is jó. Végsebességre 130-at ment alattam, nem volt szembeszél, be voltam hajolva. Egy kétütemű sportmotortól többet vártam volna... úgy 15-18LE-s teljesíttményt saccoltam neki, de rákérdeztem: "Ez a 11KW-os verzió?" erre: "-nem, 40LE."


Vagy nagyon gyöngék voltak azok a lovak, vagy én nem tudom. De csalódtam benne kicsit. Nem rossz motor, de többet vártam tőle (szerintem 11KW-ossal mentem, csak a 40LE jobban hangzik...)

2011. aug. 15. 21:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
40 LE egy RS az életbe nincs (gyári) Cagiva Mito kb 35LE, egy rendes RS-nek minimum a 150km/h vinni kellene!
2011. aug. 16. 08:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim válasza:
100%
Lábbusz,olcsó és még tankolni is alig-alig kell
2011. aug. 16. 17:15
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!