Nos, lenne egy kis gondom a simsonommal.. (s51n) most lett felújítva, az egész karburátor belseje ki lett cserélve, suber tűk, úszó, fúvókák minden.. és valami miatt nem lehet alapjáratot állítani!! Lehet megoldaná a problémát egy ujj karburátor? Vagy mit tegyek, kérlek segítsetek nekem, nagyon szeretnék motorozni, de mindjárt itt a suli, és nem lesz időm.. És nagyon szeretnék.. Aki tud értelmes választ írni, illetve segíteni, vagy hogy mit nézzek át a simson-on az kérem írjon le mindent bőven, részletesen!! Előre köszönöm szépen mindenkitől!!
2011. aug. 11. 01:08
1/3 anonim válasza:
(A legjobb ha leveszed a karbit kiveszed belőle az új cuccokat belerakod a zacsijába és be bas*od a műhely sarkába, és visszapakolod a régit.)
Az utángyári fúvókák, nem méretpontosak és ez megnehezíti a beállítást(használatot)
Megvan a probláma, vagy ujj karbi kell, vagy pedig kikell cserélni a csapágyakat meg a szimeringeket, most holnap után dől el, haverom jó álapotban lévpő karbiját rátesszük és akkor kiderül.. ha azzal a karbival van alapjárat akkor az én karbim a szar, és uj karbi kell, ha azzal sincs, akkor szimeringek csapágyak azoakt kell kciserélni.. remélem a kisseb gond lesszm mármint a csapágy meg a szimering, mert az olcsob is..:/
2011. aug. 12. 03:12
3/3 anonim válasza:
Ha sehogy sem lehet alapjáratot állítani akkor lehet,hogy a karbiba van elkopva a súber ház é fals levegőt szív.
Ha szimeringes akkor nehezen indul és füstöl. Lehet, hogy a blokközépnél (tömítésnél) vagy a szivócsonknál szív fars levegőt. Ezt új lehet megnézni, hogy járómotornál körbefújon a blokkot féktisztítóval és figyeled, hogy elkezd e úgy járni a motor mintha húznál neki egy kis gázt, na és ott szív fars levegőt.
Új karbit ne vegyél mert nagyon rossz minőségüek ezek a taiwani szemetek.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!