Idén nyáron volt szerencsém több afrikai országba is eljutni és kicsit meglepett amit tapasztaltam. Itt Európában mindenkitől azt hallom hogy a VW konszern autói a legmegbízhatóbbak, a franciák meg olaszok pedig kerülendőek. Afrikában viszont (ahol szerintem azért eléggé gyepállják az autókat) pont hogy a régi Peugeotokból és Fiatokból van rengeteg és szemmel láthatólag jól tűrik a megpróbáltatásokat. Sok Hyundait, Daewoot, Mitsubishit, Hondát, Nissant, Toyotát, Renaultot, és Lada Nivát is láttam, de német autók közül meglepetésre egyedül szinte Mercedest találni. A kérdés adott: szerintetek mennyire van alapja azoknak az esmzéknek melyek szerint a német autók a legstrapabíróbbak és szerintetek melyek a világ legmegbízhatóbb autói (márka/típus)?
Azért látsz ott francia és olasz autókat, mert azok ott francia és olasz érdekeltség, gyarmatok voltak, onnan ered ez.
Ismerősöm ment ca. 15 éve közép Afrikába tartós kitelepülésre, kaparta a falat hagyományos gyujtású, karburátoros autóért.
Sikerült is vennie újat, sejted-e miért?
2011. aug. 12. 22:15
Hasznos számodra ez a válasz?
22/28 anonim válasza:
Nálunk a cégnél van egy pár Fiat, van némi rálátás...
Nem épp a legjobb konstrukciók, fogyasztásuk nem olyan rossz, de én azért nem vennék Fiatot!
Persze könnyen lehet, hogy van egy-két modell, ami egész jól muzsikál, de valahogy a német autók jobban tetszenek a maguk kis sarkos egyszerűségeikkel.
2011. aug. 12. 22:52
Hasznos számodra ez a válasz?
23/28 anonim válasza:
Ne feledjük, hogy ott nincs minden városban számítógéppel felszerelt javítóműhely (áram sincs mindenhol), ezért célszerű csak olyan autót használni, amit csavarhúzóval, villáskulccsal vagy kalapáccsal lehet javítani. Nem tudom, mostanában mennyi hagyományos autó készül még.
2011. aug. 12. 23:41
Hasznos számodra ez a válasz?
24/28 anonim válasza:
8. Meglepődnék ha nem swifted lenne. 23-as 24-es 26-os mercik másfél milliókat mennek el...
Kövesd figyelemmel a német autóklub (ADAC) meghibásodási, -így megbízhatósági listáit az európa legnagyobb autóspiacán, Németországban futó autókról, melyet évente összegeznek, és magyar autós lapokban is lehoznak, ismertetnek -igaz, nem igazán reklámozzák. Ennek talán az lehet az oka, hogy felénk a német (-és európai) autókat favorizálják, kapnak hangos, és jó reklámot (ami érthető is piacvédelmi szempontok miatt), míg ezen megbízhatósági listákat évtizedekre visszamenően szinte kizárólagosan a japán autómárkák, és típusok vezetik, melyek mellé a vezető helyekre felcsatlakoztak ma már a Dél-Koreai márkák is. Természetesen jók az európai, amerikai, stb. autók is, de a német, és sok más nemzet megbízhatósági statisztikái az ADAc-al azonos képet mutatnak, -a tények pedig makacs dolgok.
2011. aug. 13. 18:01
Hasznos számodra ez a válasz?
27/28 anonim válasza:
HONDA, volt 4-5 évig (2) SEMMIT nem kellett vele csinálni csak olajcsere, meg pollenszörő, se gyertya se fék se semmi. majdnem 100000km alatt
2011. aug. 18. 13:41
Hasznos számodra ez a válasz?
28/28 anonim válasza:
(A Hondás vok)
"merci g az sz*r
a suzuki swift a legmebízhatóbbb"
Azért mert neked csak fosronda papírautód van, attól még nem lesz a merci szar. Honda, Merci, BMW: ezek az autók
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!