A világ legmegbízhatóbb autói?
Ilyen tényleg nincs hogy legjobb autók! Vannak "prémium márkák" ú.n.- Presztizs márkák: Merci , Audi , BMW (erre legalábbis),és nem hiába ilyen drágák... lehet hogy drága az alkatrész de nem mindegy hogy mennyit mész el azzal az alkatrésszel!
Látván itt hogy egy Suzukis irigységből fikázza a presztizs márkákat,sokan máshogy ítélik meg! Persze az embereknek mind-mind más az ízlésük és ezt el kell fogadni! Nekem BMW-m van de nem nézek le egy Suzuki-t sem(barátomnak az van) és akár egy szépen karbantartott zsigulit vagy Trabit sem,mert lehetnek szépek és jók! A Lada a világból kimegy és ha elromlik= bontó,otthon babrálsz vele egy kicsit és megy tovább!!!
De ha itt tartunk a Suzuki közel sem olyan jó autó! Igénytelen embereknek való akik nem akarnak pénzt költeni az autóra csak az a lényeg hogy: menjen,és A pontból a B-be elujuttassa őket! Egy Mercire vagy BMW-re rááldozol sokkal több pénzt,de legalább van vezetési élménye és minősége! MONDHATNÁM ezt ,de nem teszem mert a suzuki is jó autó más emberek számára és ezt én tiszteletben tartom!
Kinek a pap kinek a papné! :)
Ugye te sem gondolod, hogy a Suzukis sofőr nem vezetné szívesen a BMW-t?
Pénz függvénye az egész...
Mindenképpen igénytelen autó kéne.Valami egykori szovjet gyártmány.Ezek még egy atomtámadást is kibírnak.Ütheted vághatod,de akkor is menni fog.Ha most nem számít a fogyasztás,a kényelem,a sebesség meg a sok 21. századi baromság.
Volga,Csajka,Lada,Moszkvics,Gaz,Uaz,,Ural,Ikarus,Rába,Csepel...
Az orosz,vagy inkább az egykori szovjet körülmények igen változatosak voltak.Szibériában -40°C,Azerbajdzsánban +50°C.Az utak mai értelemben véve nem is utak.Egy megritkított erdősáv,eldolgozott földel és kész.Ezeket a gépeket még erre tervezték.
Ha még is tönkremennek,akkor többnyire a gyári szerszámkészlettel a tajga közepén is javíthatóak.
Néhány kép az ottani viszonyokról:
Hát, Audit nem nagyon láttam, voltam Egypitomban, Líbiában, Algériában és Marokkóban de csak egy két régi 80/100 tűnt fel.
Ne is csodálkozz, kb 10-30 év múlva odaér, ha odaér. :)
Ez a "csak német autó a jó és megbízható" még a gengszterváltás előttről maradt benne a köztudatban. Akkoriban Mo-ra a kint levetett német autók könnyen bejutottak. Az orosz csodákhoz képest megbízhatóbbak voltak, de mégis könnyen lehetett otthon szerelni. Japán autókból kevés volt akkoriban és mivel nagyon kevés volt, nagyon drága is volt, ezért be is került a köztudatba, hogy japán=drága.
A franciák mindig is szerettek egyedi megoldásokat alkalmazni, ezért nem szerették sokan szerelni...
A francia autó törődést igényel, és akkor nincsen azzal semmi baj.
A német autók drágák (opel kivételével az összes), ezért afrikába nem igazán jutnak el, mert senkinek sincsen rá pénze (még egy régire sem). És még hiába is jutna ki, ha az alkatrész is drága hozzá, akkor megint csak nem fognak tömegesen terjedni.
A francia és olasz autók olcsók, és ahhoz képest nem olyan rosszak. A koreai és egyéb japán autók pedig megbízhatóak, és jóval több országba gyártanak (a német gyárak alapvetően csak európába gyártanak, a világ más részeiebe nem igazán...
Az egyik ismerősöm mesélte, hogy az új 8 milkás Citroen-jének egy hónap után elromlott az elektromos ablakemelője és nem lehetett felhúzni az ablakot. Nem egy kellemes helyzet, ha mondjuk ott kell hagynod a kocsit a belvárosban...
Érdekesség: állítólag a Royce Rolls nyomatékosan megkéri a vevőit, hogy ne nyissák ki a kocsi motorháztetőjét nyilvános helyen, mert rontana a presztizsükön... elvileg a világ bármely pontján 2 órán belül küldenek szerelőt, ha mégis történne valami.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!