Ha veszek egy autót ami mondjuk törött és megcsinálom de nem akarom megtartani hanem eladni akkor a vételnél milyen papírt kell intéznem?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Elméletileg a nevedre kell ilyenkor íratni, hiszen megveszed. Persze ki lehet ezt játszani, de elméletben adásvételit írtok, azzal azonnal elfáradsz az okmányirodába, befizetsz egy félhavi minimálbért és a neveden is van a kocsi. Persze megteheted hogy nem íratod át, hanem az új vevővel írtok új adásvételit. AZtán dupla átírás, bonyodalom, büntetés...
..Mo., én így szeretlek.... :(
(nem drága kocsikba gondolkodok pl régi Swift, Escort vagy ilyesmik 200 környékén) vagy esetleg üzembentartóival megvenném? Használni egyáltalán nem akarom, csak rendbe hozni, csak ezzel lehetne egy kis +pénzt keresni, mert ezekre a kocsikra talán lenne igény.
Olyasmit szeretnék mint amit az autókereskedők c. sorozatban csinálnak, minden felszerelésem meg is van hozzá.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
És persze szűk 45 percben,4 reklámmal megveszed,megjavítod és eladod nagy haszonnal ugye?
Ez a valóságban nem így van.Veszel egy törött autót,ha egymagad csinálod akkor kell minimum egy hét,hogy rendbe hozd.Aztán meghirdeted és ha szerencséd van akkor 1-2 hónap után meg is veszi valaki.Ha nincs,akkor hosszú hónapokat kell várnod,ami alatt az autó értéke még jobban csökken.Pláne a mai világban.Felejtsd el ezt az ötleted,hacsak nincs autókereskedésed.
Ja és igen.Át kell íratnod a nevedre.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Ha megnézed azt a műsort, akkor egy teljesen más járműves kultúrával rendelkező országban forgatják, nem beszélve arról, hogy nagyon megnézik melyik autóból mit lehet kihozni. Ráadásul ha a szokásos angol óradíjjal számolnák a munkaórákat valószínűleg nevetséges haszon jönne csak ki.
Ha a felszerelés mellett a szaktudás is megvan, akkor nem látok semmit, ami utadat állná abban hogy akár feketén, akárjogtisztán járműveket javíts másoknak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!