Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Milyen családi egyterűt/buszli...

Milyen családi egyterűt/buszlimuzint vegyek 8 személyre?

Figyelt kérdés
Családunkhoz a 3 saját mellé még 3 gyerkőc került, így most szükségünk lenne egy új járgányra. Nem szeretnénk mikrobusz jellegű járművet, inkább valami személyautó jellegűt keresek 8 személyre. Olyat, ami min 170 lóerős,városi fogyasztása 8 körüli,az ülései kényelmesek akár hosszabb útra is. Gyerkőcök most 6 és 14 közöttiek. Van valami ötletetek? Előre is köszi
2011. aug. 2. 18:15
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:

Mennyit szánnál az autó megvásárlására?


Az olcsóbbak közül a Chevrolet Orlando ajánlható, bár ugye az csak hétszemélyes, tehát eggyel kevesebb, mint kellene. Ugyanilyen lehetőség a Fiat Freemont.

Nyilván egy klasszikusan jó választás a Chrysler Voyager, amely alapvetően szintén hétüléses, de a legtágasabb kisbusz, amit nálunk szalonból kapni lehet, tehát a gyerekek biztonságosan elférnek benne.

Az új Seat Alhambra nagyon szép lett, nem elvetemült az ára sem, de a megbízhatósága az előző generációnak nem volt az igazi, viszont mostanra talán javítottak rajta valamelyest. Ugyanez áll a testvérmodell VW Sharanra is, de az irreálisan drága.

2011. aug. 2. 19:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 A kérdező kommentje:
Mindenképpen 8 személyes kocsira lenne szükségünk,hat gyerek plusz két felnőtt. Nem újban gondolkodtunk, olyan 2-3évesben inkább, kb 5 milliót szánunk rá. Nem tudom, mennyire irreális ez az összeg. Az a gond a 7 személyessel, hogy hétköznapokra tökéletes, míg suliba eldobom őket, de egy sima hétvégi családi kiruccanást már nem tudunk megoldani egy járgánnyal, kettővel közlekedni meg macerás és költségesebb is.
2011. aug. 2. 20:19
 3/12 anonim ***** válasza:

Ezt kerested :

[link]

:D)

2011. aug. 2. 21:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:

Vagy ezt ha fontos a lóerő:

[link]

:D)

2011. aug. 2. 21:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:
5 millióhoz egy kicsit még hozzáraknék és megvenném az új Alhambrát. Vagy esetelg még az Altea XL viszont az megint csak 7 személyes.
2011. aug. 2. 21:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 A kérdező kommentje:

Köszi a válaszokat :)

A Merci már nagyon buszos. Amúgy jónak tűnik, de inkább a többi az, ami tetszik, csak azok meg mind 7személyesek. Bár hallottam már, hogy lehet egyikbe-másikba nyolcadik ülést szereltetni, lehet eme irányba megyek el. Ez a Freemont a nyerő nálam eddig :)

2011. aug. 2. 21:55
 7/12 anonim ***** válasza:

A gond az, hogy a még nem busszerű kategória véget ér 7 személynél, és afölött már mind kisteherből kialakított egyterű. A Mercedes-Benz Vitonak ez a generációja sokat javult, az első generáció igazi hulladék volt. Viszont a rendes karbantartási költségek és az alkatrészárak is elég elvetemültek hozzá.


Igazság szerint Amerikában van ezeknek az autóknak nagy keletje. Ott egy csomó olcsó és megbízható, fakocka egyszerűségű, az európaiaknál jóval tágasabb autót árulnak. Érdemes megfontolni a szürkeimport lehetőségét. Az érdekesebb típusok: Chevrolet Uplander, illetve ennek luxuskivitel, a Buick Terraza. Ford Freestar vagy Mercury Monterey. Illetve a japánok: Toyota Sienna, Honda Odyssey. Mivel nagyon alacsony a presztízse, ezért fillérekért megkapható a Kia Sedona.


Vannak cégek, melyek külön amerikai import használt autókra rendezkedtek be. Semmivel sem bizonytalanabb, mint átlagos neppertől vásárolni. Sőt, mivel a kinti kínálat bőségesebb, nagyobb az esély olcsó és jó autót kifogni.


A helyzet az, hogy ami papíron is 9 személyes, és nem annyira busz, az a Chevrolet Suburban, GMC Yukon és Ford Expedition. De ezek sem méretük, sem fogyasztásuk miatt nem valók a magyar utakra.

2011. aug. 2. 23:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:

A PSA és Fiat által közösen készített családi egyterűek variálható ülésűek, ezért gyárilag kaphatóak voltak 5-6-7 és 8 személyes változatban is. Az meg hogy a 170 lóerőt tudja-e az motorizáció kérdése, a 3 literes V6 benzin 200 fölött van, csak annak minimum 10 literes a fogyasztása. A 2.2 HDI ami még 170 lóerő fölött van, azonban annak az esélye hogy találsz egy ilyet 8 üléssel 1 a 100-hoz, max. külföldről tudsz behozni, úgyhogy szerintem barátkozz meg a kissebb 2.0.-2.2 dízelekkel, amik egyébként nagyon jó motorok, a nyomatéka mindnek 300Nm körül van, úgyhogy szerintem az is bőven elég, még ha meg is van rakva az autó, de egy tesztkört mindenképp megér. Tehát Fiat Ulysse, Peugeot 807, Lancia Phedra és Citroen C8 az amit te keresel, fontos hogy ha nincs is éppen berakva az összes ülés az autóba, kérdezz rá vásárlás előtt hogy mindet oda tudják-e adni mert ha nem akkor max márkaszervízben tudsz szerezni jó drágán (vagy bontóban, de hát az meg...), a többi ugyanaz mint a hagyományos autóvásárlásnál (autó átnézése, szervízkönyv, előélet, állapotfelmérés, stb.).

Citroen C8: [link]

Lancia Phedra: [link]

Peugeot 807: [link]

Fiat Ulysse: [link]

2011. aug. 2. 23:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 A kérdező kommentje:
Oké, köszi a tippeket, ezt az adathalmazt rászabadítottam az emberemre, mazsolázzon közöttük. Annyi kérdése van még, mert úgy látja, szakértők vagytok a témában, hogy mi a véleményetek a 2010-es Ford Explorer-ről.
2011. aug. 3. 07:20
 10/12 anonim ***** válasza:

Nem kell félni attól, hogy amerikai, a Ford sokat fejlődött az elmúlt években. Tudni kell, hogy kint az Explorer általában kertvárosi anyukák kedvence. Stabil és jól vezethető, a magas építés ellenére. Terepen és nagy sebességnél viszont nem viselkedik jól.


Az összeszereléssel kapcsolatban ne legyenek illúziók: ennek a kocsinak a kinti alapára 5,5 millió forint. Tehát tejfölöspohárból van összerakva, erre fel kell készülni.


Mindemellett viszont bőséges helykínálattal és felszereltséggel bír. Rengeteg extrával tömik tele ezeket a kocsikat. Nem tudom, mennyire hátrány viszont az, hogy a legkisebb motor is 4 literes benne, ennek megfelelő fogyasztással. Bár, mivel 170 lóerő volt az alapcél, gondolom, ennyi plusz még beleférne. Ez a motor 210 lóerős, szabvány szerinti fogyasztása 11-15 liter, ez kb. megfelel a valóságnak is.


Arra viszont készülni kell, hogy bár olcsó, de az értékvesztése Magyarországon meg fogja haladni a hasonló árú autókét. Főleg a dízelmotor hiánya miatt.

2011. aug. 3. 10:15
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!