Elso motornak honda hornet (cb600f)?
Nagyon tetszenek es kb 2000 euroig van ra penzem... szoval ez elso motornak jolenne? tovabba szeretnem ha leirnatok h mire figyeljek oda vasarlaskor ennel a motornal.
Koszi a valaszokat civilizalt modon!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
attól függ mennyi a tapasztalatod... ha tényleg első gép friss jogsival... hááát barátom én nem vennék ekkora gépet. én jogsi után 1 évig 125 ös cbr-t hajtottam, aztán volt vagy 2 ig 250 bandit, és ezekkel is kerültem necces szituba, pedig nem szoktam cibálni. most van egy 600-as gixer, a gázkarral így 5 év aktív motorozás után is érdemes óvatosan bánni...
szerintem sok lesz első körben, de te érzed. típushibákat nem tudok, majd biztos lesz valaki aki ehhez a típushoz jobban ért
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Első motornak max. 125-ös kétüteműt vagy 250-es négyüteműt (abból se sportot!).
Viccen kívül, meg fogsz halni egy 600 ccm-es 102 lóerős motoron, ha tapasztalat nélkül ráülsz.
Hidd el, egy 125-ös vagy 250-es négyütemű is jól megy ha kell, kényelmes, jól is néz ki és mindenre alkalmas. Csak egy nyélgáznál nem ugrik ki alólad, mint akit pics@nrugtak.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
még annyit tennék saját tapasztalatból hozzá hogy pl a 125 ös cibber az én akkor kb 90 kilómmal bizony meg tudott ugrani... nem kicsit. nagyon. volt hogy bambula ment a pirosnál és rámdudáltak már hogy indula van, húztam egy kövéret, kidobtam a kuplungot, aztán lestem hogy emelkedik az első kerék. a mostani gixer simán kipörgött volna alólam és csúszik a csába vagy 100 métert... a bandit is egy kis rib@nc volt, négy henger, brutál hang, és azért az se volt vékony erőben, de teljesen kezes, könnyű, döntögetős vas, japó belpiacos... volt hogy egy elnyújtott erdei kanyarban kigyorsításnál simán felriszálta a seggét mert nagyobb lett a fröccs mint gondoltam, nem sok kellett volna hogy boruljak. elég sok necces szitu volt még megfontolt és óvatos vezetés mellett is, amikor hálát adtam az égnek hogy könnyű, kicsi, "gyenge" gépen ülök...
ha nincs masszív tapasztalatod akkor tényleg nagyon nagyon kockázatos egy nagyvas... nem azért mert töketlen vagy, hanem mert olyan dolgokat tud művelni amiket rutin nélkül soha nem reagálsz le. mintha megtanulnál egy 1.4-es asztrán vezetni aztán beülnél egy lambóba. lehet hogy soha semmi bajod nem lenne, de minden bizonnyal mégis:)
egy cimborám mondta a gixeremre hogy ez legcsodálatosabb, legvadabb pszihopata szerető. onnantól hogy bepöccen a legvadabb mármort adja, bármit amit vágysz teljesíti, megküldöd keményen ahogy csak te tudod, azt hiszed király vagy, ő meg visszaröhög hogy csak ennyit tudsz pancser? ha viszont rossz helyre nyúlsz kérdés nélkül tépi le a karod, felnégyel és karóba húz. nincs második esély. nincs bocsánat. :) és valahol igaza van:D
Én is 600-as Hornettel vágtam bele a motorozásba. Lehet vele szépen menni és nem növöd ki egy hamar. Plexi nélkül amúgy is kényelmetlen a nagy sebesség, nem is arra való. de ha meg kell rángatni a bajszát, akkor megindul.
A lényeg, a már közhellyé vált "csak óvatosan" ;)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!