Pár napja vettünk egy autót, aminek igen kedvező volt az ára. Ám a motorháztetője át lett fújva, törve volt, így van egy árnyalatnyi különbség a két szín között. Férjemet ez zavarja, bár nem oly feltünő szerintem. Kérdésem hogy kb. mennyibe kerül(ne) az autó komplett átfestése. a szín egyébként nagyon szép, különleges, nem sok autó van belőle.
köszönöm
2009. ápr. 8. 08:11
1/6 A kérdező kommentje:
Ja, egy daewo kalosról lenne szó.
2009. ápr. 8. 08:15
2/6 A kérdező kommentje:
Mégegy kérdés. hol tudom bemérni a km óra állást, hogy kederüljön nem e csaptak be vele?
2009. ápr. 8. 08:45
3/6 anonim válasza:
Chevrolet szakszervizben rendszám alapján megmondják a kötelező szerviz utolsó kilóméterállását, abból ki lehet következtetni, hogy valós e a futásteljesítmény
Ha szakszervizben szeretnétek, akkor igen drága lesz. Hacsak nem életbevágóan fontos, hogy ott fessék le, akkor inkább keressetek egy ügyes "maszekot".
2009. ápr. 8. 13:14
Hasznos számodra ez a válasz?
5/6 anonim válasza:
A festés kérdésre ott a válasz a másik fórumban (100e -től kezdődik), viszont szerintem a kilóméterórát nem tudod beméretni. A szerviz csak akkor mondja meg az utolsó szerviz időpontját, és az ahhoz tartozó kilóméteróra állást, ha szakszervizbe vitték. De szerintem nem jellemző, főleg nem ha már nem garanciális. Nem tudom, ez a Daewoonál hány év, de gondolom 2-nél nem több.
Az üléseket nézheted meg, mennyire van "kiülve", a váltó gombját, pedálok állapotát. De ezeket ki szokták cserélni, ha igazán be akarnak csapni. Ne törődjetek vele, hogy mennyi a kilométer, ha egyébként nincs semmi baja.
2009. ápr. 8. 14:23
Hasznos számodra ez a válasz?
6/6 anonim válasza:
A váltógomb és a pedálok nem mindig mérvadóak. A nepperek is ismerik a titkukat, ráadásul olcsóak (az extraprofithoz képest) és általában nem is nagy kunszt kicserélni őket. A kormányt érdemes inkább megnézni - azt bonyolult cserélni és igen drága - ráadásul az új, légzsákos kormányok bontókból sem kerülnek elő (törésnél pukkan a lufi). Ha fényes, akkor az autó már jó eséllyel túlvan 100.000 km-en. Az ülés is jó támpont - viszont érdemes az anyósülést is megvizsgálni. Régi trükk, hogy amennyiben lehetséges (az ülésállító szerkezet megengedi), kicserélik a két első ülést, mert a vezetőülés a leginkább kopott (vezető nélkül nem megy az autó :-), az anyósülés jobb állapotban marad meg. Nem tudom, ez mostanában mennyire maradt meg (az elektromosan állítható vagy fűthető üléseknél hosszadalmas a munka, nem mindig éri meg). Érdemes megnézni a gumiabroncsok DOT-számait: ha nincs összhangban a futásteljesítménnyel és az életkorral (pl. 2 éves, 30.000 km-t futott autón új gumik vannak), akkor valami gyanús. Nem nagyon szoktak egy autóra csak az eladás miatt új gumikat venni, ha a régiek nincsenek nagyon elkopva. A beltérban még a kilincsek, ajtóbehúzó fogantyúk tudnak alaposan elkopni a használattól, de azok is filléres apróságok, megéri őket kicserélni azért, hogy összhangban legyenek a visszapörgetett kilométerórával.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!