Hogy kell vissza váltani kanyarodáskor?
azt szeretném kérdezni h pontosan hogyan is kell visszafele váltani a sebességet autóban, úgy ahogy a versenyzők csinálják?
Sok videón láttam már hogy: 1.jobb láb fék
2. aztán bal láb kuplung és (közben üres sebesség)
3. aztán amikor még üresben van az autó kuplunkg kienged, egy kis gázfröccs(úgy h nyomom a féket is közben)
4. aztán megint kuplung be, sebességbe be
5. kuplunk kienged, fék kienged, gázt ad.
így elsőre nagyon bonyolultnak tűnik :S és valami tipp kéne nekem, hogy hogyan és hol tudnám ezt gyakorolni?
Erdekes volt olvasni a valaszokat. Voltak akik a valaszadasukban fere beszeltek, gondolom azert mert nem ertik hogy mirol van szo, vagyis talan nem is ismerik a "Heel-Toe" (sarok-labujj) visszakapcsolast. Ezt nagy tempo mellett, eros fekezesnel csinaljak versenypajakon.
A lenyeg az, hogy eros fekezes mellett, vissza kell kapcsolni, es azert, hogy az auto ne bilenjen ki az egyensulyabol valtaskor, amikor a kuplung pedal be van nyomva, kell adni gasfroccsot. Ha nem adnank akkor a valto is megszenvedne (gomdolom a motor is) es a kerek is nyekene egyet mert 1 pillanatra a motorfek miatt a kerek blokolva marad, amit 1 versenyzo sem szeretne mert az auto kibillen az egyensulyabol. Kozutakon erre nincs szukseg, sem lehetoseg.
Par pelda.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!