Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Izmosabbá szeretném tenni a...

Izmosabbá szeretném tenni a gyári 50-es aeroxomat,50e-s keretből mit lehetne kihozni? Cm3-t nem akarom növelni, nehogy megba*zkodjanak

Figyelt kérdés
2011. júl. 26. 17:19
1 2
 11/13 anonim ***** válasza:
100%
ha van fizud, és normális munkád, akkor inkább egy másik motort ajánlanék, az eddig leírt tuningok csak drágák, a motor értékét utána nem igazán fogják növelni, sőt lehet, hogy csökkentik, illetve a legelső kommentelő amit leírt, attól sem kell túl sokra számítani
2011. júl. 29. 21:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/13 A kérdező kommentje:

diák vagyok, csak nyári munkám van:) nagyobb kategóriára pedig sajnos nincs jogsim


az az össz bajom, h optikailag kuvra jól néz ki a gép, ellenben elég szarul megy. játszadozok itt a görgőkkel h most akkor tudok hegyre menni viszont síkon lomha tetű, v jó a vége viszont meredekebb dombra alig bírok felmenni. és ez így nem adja, eladni viszont nem szeretném mert imádom ezt a motort, szóval még egy kis teljesítmény kéne

2011. júl. 29. 21:47
 13/13 anonim ***** válasza:
100%

értem. :) bár én fölöslegesnek tartom a tningolgatást, főleg ezt a fajtát de én kb ennyit tudtam segíteni

talán még annyi, hogy az fillérekből kijönne, ha felfúratnád a hengert és mindjárt megvan a 70-es henger, meg lehet ezt oldani olcsóbban is.


de azt hozzá kell tennem, hogy ezek a tuningok rosszul is elsülhetnek, ha valamit nem úgy csinálsz, ahogy kell, könnyen kinyirhatod a gépet, a szerelő pedig sok lóvét elkér, ellenben az sem vállal garanciát arra, hogy minden olyan szép és jó lesz, mint az elvárható lenne, hidd el az is gyakori, hogy a szerelő, még a legjobb szándékkal is szar munkát végez, vagy tönkreteszi a motort, bármi előfordulhat, de persze ez a robogó nem egy bonyolult technika, de mindent érdemes számításba venni

üdv

2011. júl. 29. 21:53
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu