Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Első autónak milyet?

Első autónak milyet?

Figyelt kérdés
Első autónak milyet ajánlotok? van rá kb 400.000Ft-om Ne legyen 96-nál régebbi, és fiatalnak lenne (19/f) Nem zúzni való autót akarok, hanem egy normális megjelenésűt. legalább 100 paci legyen benne. Sok feltétel, de még nem találtam meg az igazit:) Linket is:)
2011. júl. 16. 22:26
1 2 3
 11/23 A kérdező kommentje:
Köszi a válaszokat! Csajozni nem autóval szoktam:)
2011. júl. 16. 23:27
 12/23 anonim ***** válasza:
A Swiftben csak borulni szabad és az is csak földre mert az jól bírja mert könnyű. De ha neki mész bárminek komolyan csúnyán jársz.
2011. júl. 16. 23:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/23 anonim ***** válasza:
Még rosszabb ha egy komolyabb autó autópályán elcsap. Az olyan mintha csak lazán sétálgattál volna ott.
2011. júl. 16. 23:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/23 T5- ***** válasza:

És F Astrát miért ne?

Szerintem egy jogtalanul lehúzptt autó. Igaz sok van belőle, de nem csak 60 lovas GL felszereltség létezik Fastrából. Van abból fullos 125 meg 150 lovasban is (X18XE, X20XE) klímával, szervóval, ABS, elektromos cuccok, gyári sportülés, board computer stb, hogy csak néztem, hogy ez így egyben van, meg így megy. Ahhoz képet, hogy kívülről egy kis semmi szappantartó. De szépen puffan az ajtaja, jobban egyben van mint sok nagyobbra tartott autó és nagyon kellemes karakterisztikájú a motorja és a futóműve is. Mondjuk a 2 literes ki volt keményítve de az meg azért volt jó.

Szóval ezzel nem a Fastrát akartam egekbe emelni, csak ez egy ostoba sztereotípia, hogy "fasztárt szviftet ne!"

Igen rohad, amelyikkel nincs foglalkozva. Amelyikben benne van a dobbetét, meg le van alváz- és üregvédve az nem rohad érdekes módon.

Az MK2, MK3 Swift nekem sem a szívem csücske, viszont arról is tudni kell, hogy motorikusan nagyon-nagyon jó konstrukciók. Meg azoknak is van GTi változata, ami úgy szedi a lábát, hogy csak nézel abban a kis könnyű kaszniban 113 ló az nem sokat küszködik.

Na és ott az MK4-es, meg az utáni Swift ami meg nem is említhető egy lapon a régiekkel. Tény, hogy a régiek nagyon gyenge és a szó pozitív és negatív értelmében is igénytelen karosszériát kaptak, de hát ez van. Az F Astra viszont nagyon jól törik, mármint úgy értem, hogy biztonságosan törik a kor színvonalához képest.

Szóval jók ezek az elcsépelt mondatok, csak kicsit már lejáratottak...

Nem ilyenjeim vannak, nem azért írtam ezt, mielőtt ez lenne a kifogás, csak sokan a levegőbe beszélnek.


Én mit vennék a helyedben? Ennyi pénzért szerintem néznék Audi 80 B3-B4-et, Audi 100 C3-mat, (2 literes illetve 2,3-mas benzineset és gázosítanám) bár az nem annyira "divatos" és hát nálatok ez szempont szerintem. Már a szivar százas nem a gázosítás.

Esetleg mondanám a 700-as, 900-as Volvókat de az is "nagy-ronda-kocka" bár nekem nagyon tetszenek.

BMW-ből E30, E34 fér bele ilyen árba, meg az E21 ami értelmes, de én BMW-ből minimum 2 literest vennék csak. Nem tudom, hogy ez kell-e neked elsőnek, mert ha rendben akarod tartani és mindent megadni neki (máshogy nem érdemes) akkor ide kell csoportosítanod a pénzed nagy részét.

Volkswagen Passat B4 nem tudom, hogy tetszik neked, de azok sem rossz autók.


Úgyhogy én azt fogom mondani neked, amiért sokan fújjolni fonak, de nem különösebben érdekel. Én ennyi idősen a helyedben akkor is egy F Astrát vennék. Mondjuk valami nagyobb motorral, és nem itthoni piacra szántat, hanem pl. egy német belpiacosat. Nem sok pénzért kapsz egy hálás kis gépet, ingerszegény design-nal de jó minőséggel.

És jut másra is pénzed, mert még a gyári GM alkatrészek is jó árban vannak hozzá. Mondjuk ez a többi tucatautóra is igaz.

A döntés a te kezedben van, én linkelgetni nem fogok, mert nem csinálok senkinek ingyen reklámot, nekem meg nics fent olyan használt járművem ami érdekelhet téged. :-)

2011. júl. 17. 00:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/23 anonim ***** válasza:

Én nem is tudtam tegnapig, hogy elterjedt tudás hogy Fasztrát nem. Én már magamtól annak hívtam, miután kettőt és láttam megtapasztaltam. Ebből egy német gyártású volt. Aztán még volt vagy tíz a "közelemben".

A sport ülést nem próbáltam. De a Fasztra 90 után a legkényelmetlenebb nyugati-európai autó. És a legrosszabb 90 után gyártott német autó. A "megbízhatósága" még egy francia vagy olasz autónak is szégyen volna.

2011. júl. 17. 00:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/23 anonim ***** válasza:
Ja és a Suzuki motorja elpusztíthatatlan az igaz, olaj nélkül elmegy. (Mert) indiai népautónak szánták a Mk2-őt, viszont olyan is lett. Amikor ott megbukott, akkor jött hozzánk a gyártás hogy jobbak legyenek az eredmények.
2011. júl. 17. 00:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/23 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat. Most a szüleim F astráját hajtom és nagyon szeretem. Megy is jó és tetszik is. 1999-es, 1.6, 8v, ezüst, sedan.
2011. júl. 17. 06:08
 18/23 anonim ***** válasza:

BMW E30-at első autónak neee... az kicsit túlzás már(Lóerők szempontjából)!!! Max ha előtte nem vezettél le 4évet aktívan!


Én első autónak egy E30-ast vettem,de néha még én is félek tőle(Biztonságos autó nem arról van szó) de abban már benne vannak a pacik és tüzes szekér az biztos! Ahogy kicsit az ember megnyomja a gázpedált már lódulnak is a lovak a hátsó kereken érezve ezt!


Egy GSI Astra sem rossz választás persze! Az sem egy húú de költséges autó és persze ha karban tartod akkor kiszolgál az téged!


Az első a rutin legyen szerintem,aztán jöhet valami sportosabb autó (150Le körül)

2011. júl. 17. 08:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/23 anonim ***** válasza:

Nem mindegy hogy első autónak 100-vagy 300 lóerős? A szomszéd gyerek a 75 lovas ladát is tetőre vágta 1 hónapos jogsival. Csak akarat kérdése :)

Ha normálisan közlekedik vele akkor mindegy mekkora motor van benne.

Gyakorolni meg lehet kihalt utakon.

2011. júl. 17. 11:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/23 A kérdező kommentje:
NEM gyakorolni szeretnék kihalt utakon, hanem rendesen közlekedni vele:D 1,5 éve vezetek és az alap rutin megvan.
2011. júl. 17. 11:11
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!