Passat, ford focus az nagyon gyenge gép lett a mondeo még elmegy de az sem a legjobb.
2011. júl. 13. 22:26
Hasznos számodra ez a válasz?
3/15 anonim válasza:
A Focus ( 2-es ) alattam eddig 200.000 km-t bírt ki, komoly baja nem volt amivel az út szélén maradtam volna.
Csomagtérnyitó gomb, egy elrepedt szívócsődarab, egy olajszivárgás és egy letörött kartergáz-visszavezető cső eddig a hibalista. Meg persze harci sérülések, de az minden autónak van.
2005, 1.6TDCi (110LE), kombi.
2011. júl. 13. 22:34
Hasznos számodra ez a válasz?
4/15 anonim válasza:
én mint vw tulaj tuti a fordot választanám. Azon belül pedig a mondeot. Alapvetően a focus jobb, de kombiban talán a mondeo jobb....
2011. júl. 14. 00:07
Hasznos számodra ez a válasz?
5/15 anonim válasza:
Nem kérdés Ford !A Focus is nagyon jó,a Mondeónál az utolsó két széria tuti .........
2011. júl. 14. 05:38
Hasznos számodra ez a válasz?
6/15 anonim válasza:
A Ford Focus-ok széthajtott céges gépek általában. És amúgy sem szeretem, de ódákat zengenek róluk. Nekem életben sem jött be (céges). A Passat a hajtás rendszert típushibáján túl (megvétel után egyből javítani érdemes) elnyűhetetlen gép, 1 millió kilométerrel jobb állapotban van mint egy harmad annyi idős Ford, viszont (ezért is) szépen teszik is bele a kilométereket. A Ford Mondeo meg iszonyat kényelmes, már majdnem egy prémium class-os autó. De kevés tapasztalatom van vele. De én azért azt vennék.
2011. júl. 14. 20:12
Hasznos számodra ez a válasz?
7/15 anonim válasza:
És igen mind háromnál kombiról írtam.
2011. júl. 14. 20:15
Hasznos számodra ez a válasz?
8/15 anonim válasza:
Azért egy kicsit túlzásokba estél ! Milyen 1 millió km-ről beszélsz passat ügyileg ??? !!!
2011. júl. 16. 18:35
Hasznos számodra ez a válasz?
9/15 anonim válasza:
Egymillió kétszázezer kilométer volt a haverom céges autójában. Vissza nézték. Volt egy hajtás hibája. (Amúgy az is kiderült (rögzítési pontok voltak az órának) taxiként kezdte fent a svédeknél (nyilván tartás szerint is a svédeknél kezdet), majd német autópályákról jött hozzánk (német import autó volt jócskán vissza tekert órával).
És nem az autót a céget hagyta ott. És másért. Jóval több mint a felélt amúgy ő rakata bele Hamburgtól Kievig és Gdansktól Belgrádig volt a munkaterülete (de legtöbbet németbe járt ki). (Mint a Közép-Európai ügynöknek/képviselőnek.)
2011. júl. 16. 19:39
Hasznos számodra ez a válasz?
10/15 anonim válasza:
akkor azt a millát már rögtön meg is felezhetjük:
egyrészt nem Mo-n használta (jobb utak, jobb benzin, stb...), másrészt pályán és köztudottan a pályai használatot jobban bírják az autók mint a városit, nem kopik annyira és sokkal gyorsabban mennek bele a km-ek...
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!