Rosszul felszerelt hőgomba okozhatja a hengefejtömítés halálát?
Egy plátói kérdés:hogy lehet 1 hőgombát rosszul szerelni?
Menet rögziti tehát betekred. Az elektromos csatlakozót általában 1 féleképpen dughatod össze.A két vezetékes sarusnál szintén mindegy. Hol a hiba?
20:52 kérdezőnek:
Az is ott van, hogy más is okozhatja!
1. Minden autóban van hőmérő, fontos információt ad, ha rossz a gomba, azt igen hamar észre lehet venni, nálam, ha egy mutató szélességgel túlmegy a függőlegesen, indul a ventillátor, pedig messze vagyok még a pirostól. (Más kérdés, hogy a dudával van egy biztosítékon, úgyhogy ha nem szól a dudám, tuti nem fog menni a ventillátor se.)
2. Hiába kapcsol szándéka szerint a hőgomba, ha megszorult a ventillátor, ha elkoptak a keféi, ha szakadt egy vezeték, ha szakadt a tekercs.. soroljam?
És még mindig lehet más is, amitől "elfárad" a hengerfejpakolás.
ma 20:58-as vagyok.
Akkor nem feltétlen a hőgomba okozta a hibát. Szerintem inkább a termosztát ment tönkre és egyáltalán nem nyitott, tehát a víz nem jutott el a hűtőbe és szépen felforrt. Bővebben letudnád írni miket tapasztaltál?
Szintén ma 20:58-as!
Én nem a hűtőt írtam, hanem a termosztátot. A leírtak alapján egyre valószínűbbnek tartom, hogy az okozta. A víz nem jutott el a hűtőbe csak a "kis vízkörben" keringett és felforrt. Azt írod, hogy fehér volt a kipufogó füst, tehát a hengerbe is került víz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!