Nem tudtok olcsó autót első autónak ojan 100. 000 ft körül?
Nem tudtok olcsó autót első autónak ojan 100.000 ft körül ?
Nem baj ha törött műszaki legyen rajta meg induljon be mindegy mien tipus .
100000-ért kapsz egy roncsot, ami állandóan szétesik! Mondd, hogyan fogsz megbirkózni a javítással, ha még az ly leírása is gondot okoz?
:)
No, kerestem neked párat:
100000-ért nem kapsz jó használt autót, erre mérget vehetsz.
(egyébként ojan = olyan.)
Itt van pár autó! Bár még az átírás meg egyéb költségek... Azért linkeltem csak opelt, mert én ehez értek, ezt a márkát kedvelem. Biztos vannak ilyen árba golfok és egyebek, de abban majd más segít, aki ért ahoz a márkához. Bár annyi szent, hogy ilyen árkategóriás autókon megtanulod az alapokat a szerelésben. :)
Üdvözlettel, Brainkiller
10:31-nek:
Teljes mértékben egyet értek veled, de nem mindenki teheti meg az 1 millió fölötti autó vásárlását. Bár én azért nem mondanám, hogy minden 1 millió alatti autó hulladék. Mint írtam én nagy Opel párti vagyok. Ezért vettem is egy omegát. A régi B kasztnisok már 400.000 ft-tól vannak és ha figyeltek, nem pedig széthajtották, akkor az az autó sokáig fog szolgálni. Az enyémbe is 250.000 km van lekopogom semmi baja.
Szokásos kérdés, már millió plusz egyszer leírtam a kisebb regényemet, újra megteszem (bár örülnék ha kedves kérdező használnád a GYK kereső funkcióját, azért találták ki).
Ma Mo-n autót nem kapsz 200-300e ft alatt, max roncsot, vagy játszani való autót rallyra, mezőre, de nem közforgalomra.
Én azt hittem hogy megfelelő odafigyelés mellett 200-300e körül fogok kapni jó autót. Vettünk egyet 230e-ért, elvittük szervízbe állapotfelmérésre. MInden jónak tűnt, kívülről is viszonylag egyben levőnek látszott, alig rohadt. Megvettük. Azóta (fél éve) kb. 150e-t költöttem rá, tehát most nagyjából 400-nál tartunk és van egy 20 éves autóm, amit még így is havonta szerelgetni kell, és a szerelés pénz (havi 10-20e), plusz szívás, mert addig sem mehetsz vele.
Ez a "megtanulsz magadtól szerelni" jól hangzik, de nem igaz. Ha nem értesz hozzá (gondolom nem) nincs tapasztalatod, nincs aknád, nincsenek szerszámaid, akkor ugyanúgy szerelőhöz kell vinned. A különbség hogy viheted olcsó szerelőhöz, mert nem kell még számítógép a motorháztető felnyitásához, így már csak 1500-2000 ft-os órabérrel kell számolnod.
Tehát az otthon szerelés felejtős. Aztán van ügye az "olcsó alkatrész legendája" ami egy tételre igaz, de ha havonta beszarik valami, akkor sok kicsi sokra megy, már sokba fog kerülni az autó is...
De legyünk optimisták. Mondjuk hogy veszel egy autót 100-ért, ami nem hullik szét azonal. Ez csak régi autó lehet, a régi autókat 2 évente kell műszakiztatni. Ha most még van is rajta, esélyes hogy a kvöetkezőn nem fog átmenni, és bele kéne tolni még 200-300e-t, hogy átmenjen, akkor meg már nem éri meg.
Vannak oylan dolgok, amikkel nem szabad viccelni, mert az életed múlk rajta (lengécsillapító, futómű, teherviselő elem ne rohadjon mert bármikor ketté törhet alattad, stb....). Na most a legtöbb ilyen olcsó autón ezek közül egy vagy több nincs rendben.... Olyan autót pláne nem szabad venni, amiben ilyen értelemben bármikor meghalhatsz...
De mondjuk hogy minden ok, megvetted, jó, örülsz neki. Az átírás kb. 60-100e, majd évente a bizt-,ra adókra, stb elköltesz 60-100e ft-ot és még egy km-t sem mentél. Benzinre éves szinten szintén elköltesz 200-300e ft-ot. Ha már most gondot okoz az autó megvétele, hogy fogod fenntartani.
És a szokásos alapelvem: csak olyan értékben szabad autót venni, amit ha elvesztesz egyik pillanatról a másikra, akkor sem lesz gond, pótolható, nem rokkan bele a családi kassza.
Szerintem a reális lehetőségek olyan 400-500e ft körül vannak, és ha rám hallgatsz vagy egy opel astra F-t veszel, vagy egy suzi stiftet.
11:23 -nek:
Természetesen én sem úgy értettem, hogy 1.000.000 alatt MINDEN autó hulladék és sajnos pontosan tudom, hogy nincs rá mindenkinek pénze, hiszen én is egy olcsó jószággal járok mert egyszerűen nincs rá több. Igazából arra céloztam, hogy tényleg hasraütésszerűen mondtam az összeget, de van egy bizonyos szint ami felett már nem nehéz valami jót kifogni mert valószínűleg egy teljesen korrekt autót sikerül venni. Én személy szerint biztosan nem veszek több járgányt olcsón, mert hosszú távon sajnos tényleg majdnem ugyanott vagyok és cserébe macera az örökös szerviz, zörög-csattog, szervó-klíma stb nincs etc etc.
Szóval félreértés ne essék nem elítélni akartam a hozzám hasonló olcsó autósokat, de a tapasztalat azt mondatja, hogy ha valaki megteheti akkor inkább megéri gyűjtögetni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!