Mire kell figyelni egy MZ ETZ 125 vásárlásakor?
-váltó jó legyen, gondolom egyben veszed és nem szétszedve, így sajnos nem lehet látni mennyire kopottak az egyes fokozatok tengelyei. (de ha egyből veszi a sebességet, akkor jó, kívülről ennél többet nem tudsz)
-blokk repedésmentes legyen, csavarok ne forogjanak meg a menetekben.
-kuplongot mozgató ródnál némi izzadás megengedett
-fék elöl ne csöpögjön kicsit sem, mert az egyből a tárcsákra jut. Ne kelljen "felpumpálni" használat előtt. Ha behúzod kis erővel akkor is fogjon, ne süllyedjen folyamatosan.
-Kormánynál a kiflik ne legyenek elrepedve vagy bennük a menet megszakadva
-felniben van-e deformáció 8-as, vagy excentrikus, vagy nem egyenes vonalon futnak.
-első teló szimmeringjét lecsekkolni, izzad e mellette, mennyire sérült a krómozott rész (kőpattanás miatt vagy ilyenek)
-berugókar ne kelljen feszíteni irányba (kifelé, befelé) hogy elkapja a tengelyt
-fék+kuplung konzol alsó része hajlamos a törésre repedésre elhajlása
-első hátsó kerék könnyen fusson (megemelve)
-Első teló alul hajlamos a szivárgásra
-porlasztó alsó részén nincs e üzemanyagcsepp, vagy nem e csöpög belőle a blokkra
-lánc mennyire kopott
most hirtelen ennyi jut eszembe. Ha nem értesz hozzájuk, sajnos a hibákat is nehéz lesz észrevenni, de a 125ös jó választás, az eredeti megszakító viszont nem világbajnok .D
szerencsére fillérekért lehet venni pótalkatrészeket.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!