Miért csinálja ezt az apukám? Avagy " a köbcenti az köbcenti . "
Motorvásárlásba kezdtünk . A tesóm nemsoká 14 lesz , és kapni fog egy Yamaha DT 50-est ami 26-28 lóerős és 50 cm2 -s . Én nekem van egy simsonom , és crossot szeretnék most , de apám azt mondja hogy a tesóm Yamahája lesz az enyém . És elmagyaráztam neki hogy kur*ára nem akarok Yamaha DT 50-es endurót hanem nekem egy Honda 150 cm2 es pitbike kell ami 14 lóerős . Erre aszondja a köbcenti az köbcenti ,
ÉSHOVASZARJAK HOGY 150 ES ÉS EZERSZER GYENGÉBB ?????????????????????????????????
Nah erre véleményt -.-"
előre is thx
Először is próbálj meg értelmesen fogalmazni. Nem egészen értem ugyanis a problémát. Tesód kapni fog egy DT 50-est, amit majd végül te kapsz meg, de neked egy 150-es pitbike kellene, helyette kapsz egy kisebbet, de erősebbet... Na most az a baj, hogy a 150-es gyengébb vagy az, hogy ő félt a 150-estől, esetleg csak annyi a probléma, hogy nem tudsz magyarul?
Egyébként pedig ezt a 26-28 lóerős 50-est én a helyedben átgondolnám. Ha úgy hirdetik neked a DT 50-est, hogy ekkora a teljesítménye, akkor csúnyán átvertek... A 26-28 lóerőt az egykori 50-es GP-motorok sem érték el, de ezek kb. 1-2 üzemórát bírtak nagyjavítás nélkül és "ezerfokozatú" váltójuk volt. A DT 50 talán tartósabb ennél, nem is versenycélokra épült...
Szerintem örülj hogy kapsz motort, ne hisztizz. Én is simosnnal kezdtem, most robogóm van de én gyűjtöttem rá a pénzt kemény munkával.
A Dt50 max 8-10 LE nem 26-28.
A pitbike lehet hogy van 15Le de azzal közúton nem mehetsz csak zárt pályán. Az erdő nem zárt pálya, ott is elkaphat a rendőr.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!