Milyen jó sport kocsik vannak amik jólnéznek ki, gyorsak, erősek, és viszonylag nem fogyasztanak sokat?
Olyanra gondolok mint az EVO, 350z, mazda 6 stb...
Ezek menyit fogyasztanak kb?
Meg mondanátok nekem ehhez hasonló kocsikat?
Amit megneznek ha a városban elmegyek elmegyek előttük, ami a 200-at simán viszi, és ne 20literes fogyasztása legyen...(10-13 normális tempóba, ha nagyon odanyomom neki az más.:D)
5milla alatt...
Aki normálisan válaszol annak köszönöm.
Én a Porsche Boxstert tudom ajánlani.
9-12 között fogyaszt, bármikor még az alaptípus is megy 240-et. A márkanév egyenlő a presztízzsel, a középmotorja miatt fantasztikusan jó vezetni. Használtan jót tudsz venni az általad megadott nagyságrendért. Jó szerelő, alkatrészellátás is megoldott. 6 hengeres boxermotorja van, nagyon szép a hangja és elég kellemesen megy. Nekem csak a legalapabb 2,5literes, 204 lovas van, de ez nem a számokról szól. Jóval többnek érzed.
Olyan nincs amely autó tökéletesen teljesíti ezeket a követelményeket. Az meg hogy megnézik-e az szubjektív, én pl. akármikor elhalad előttem egy széles-Lada, utánanézek, de az áltlad leírt autók nem biztos hogy felkeltenék az érdeklődésem, de szerény véleményem szerint az autó nem csajozásra és nem menőzésre való. Ennyiért egyébként ha sportautót szeretnék valószínűleg a klasszikusok közül válogatnék, nem biztos hogy olcsóbb a fenntartása mint a maiaknak (sőt), de kétszer akkora élmény ilyesmikben ülni (persze egy kis megszálottság és típusismeret is szükséges):
Peugeot 405 T16: [link]
Lotus Omega: [link]
Alfa Romeo 155 Q4: [link]
Lancia Delta Integrale EVO: [link]
...ha meg valami fiatalabbat:
Fiat Coupe: [link]
Audi S3: [link]
Toyota MR2: [link]
Honda Civic Type-R: [link]
Mini Cooper S: [link]
Renault Mégane RS: [link]
ennyiért én már (3-4M) tudok Nissan Skyline-t asszem h r32,
de már lehet kapni 4 körül régebbi ferrarikat (355, és replika 360Modena, 430)
MR2, Subaru, EVO, meg van már 4 körül olyan CL CLS Merci is ami után mindenki megfordul.
nekem pl CL600 van ami durván 5M meg egy 360 Modena replika hatalmas lóerővel és eredeti élethű hanggal 4.2M-ért.
de ismerősöm is 350z-t vett sima alapmodell 4M körül volt neki
Első vagyok. Valaki az MR-2-t írta. Na az tulajdonképpen egy japán Boxster, csak 140 lóval, a Porsche pedig 204-gyel. Mármint a legelső típusa, mert a későbbiek mégerősebbek.
Ez az "az autó nem menőzni való" témához annyit tennék hozzá, hogy nekem ez sorban a 4. Porschem és engem sem az vezérelt, hogy mennyire néznek meg, hanem ennek a márkának a tradicionalitása tetszett meg, mivel nagyon sportkocsifüggő vagyok. Ugyanakkor miért kellene tagadni, hogy jól tud esni az embernek, amikor megnézik, dicsérik az autóját. Semennyire sem ez motivált a kiválasztásban, de álszent dolog lenne azt mondani, hogy nem élvezi ezt is az ember. Azzal én is egyetértek, hogy felszínes és magamutogató dolog csak a csajozásért meg a vagizásért autót venni.
Nekem így hirtelen a Mazda MX-3 jutott eszembe.Sokan mondják rá,hogy női autó,bár a teljesítménye igenis férfias.1993-1998 (vagy '99)-ig gyártották.
Két változata van; 1.6 literes négyhengeres sormotorral szerelt.Ezt személy szerint nem nagyon ajánlom,mert akkor tuti cikizni fognak miatta.A másik az 1.8 literes hathengeres V-motorral szerelt változat.A 136 lóval piszkosul szalad az 1100 kilós kasztni.A gyorsulását pontosan nem tudom,de nagyon megy.A végsebessége 220-230km/h.A kényelmes utazótempóját a gyár 160ra becsülte.Átlagos használat mellett 10 litert fogyaszt 100-on.Gyönyörű hangja van a gyári kipufogóval is,igazi japán V6!!!
Az úttartása egyszerűen fantasztikus,szinte kéri még a sebességet a kanyarban.Ezt elősegíti az alacsony súlypont,a széles nyomtáv és persze a 16 colos kerekek.Természetes gyári alufelni jár hozzá.Négy tárcsafékkel és ABS-el a megállás sem okoz problémát.Hiperérzékeny a szervókormány,azt meg kell szokni,mert egy kis mozdulattal is le lehet rántani az útról,de a teszkó parkolóba kisujjal betekered a kormányt.
Alapból sok extrát tartalmaz:Elektromos ablakok,fűthető elektromos tükrök,elektromos napfénytető,ABS,kipörgésgátló,manuális klíma,szervókormány és szervófék.
Egy ilyen autó évjárattól függően 800ezer és 1,5 millió körül van.Nagyon megbízható,akárcsak a legtöbb Mazda.
Az országban néhány száz darab található csak,éppen ezért figyelnek fel rá olyan sokan.A formaterv már közel 20 éves,de szerintem megállja a helyét a mai világban is.A biztosítása és az adója a koránál fogva már kedvező.Átlag fizetésből is fenntartható kocsi.
És a sok szép dolog után leírom a negatívumokat is.Merthogy az is van.
A magyar utak sajnos gyorsan hazavágják a kemény sportfutóművet.Kétszer gyakrabban kell vinni futóállításra,mint egy átlagos autót.Bár megbízható szerkezet,de ha tönkremegy valami az nagyon költséges lehet.Úgy tudom,hogy ehhez a típushoz csak rendelésre hoznak alkatrészeket és azt is japánból...Imádkozni kell,hogy a szélvédőknek,lökhárítóknak ne legyen semmibajuk,mert azok brutális pénzekbe kerülnek.A motor egyes alkatrészei kaphatók,de sokat külön kell rendelni.Van ami másik típusú Mazda alkatrészeivel,esetleg egy másik márka alkatrészeivel helyettesíthetőek.
Az én ítéletem az,hogy mindenképpen megéri az árát.Jó kis autó ez.
Köszönöm a válaszokat mindenki kapott egy zöld kezet...:)
A porsche nagyon jó kocsi;) és grat hozzá, de mit ne mondjak nekem annyira nem jön be...:s(aztán kitudja.:D)
De a felsoroltak közül a renault rs jött be legjobban.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!