Benzin van, szikra van, kompresszió van, nincs beragadva a dugattyú, de nem indul. Mit nézzek még meg?
Benzin van: nem mindegy, hogy megfelelő mennyiségű-e illetve a vele együtt bejutó levegő mennyisége sem mellékes (eltömődött levegőszűrő, fals levegő pl a karburátor után...
Szikra van: alapfeltétel, hogy legyen, de nem mindegy, hogy mikor, esetleg ellenőrizd a gyújtást is.
Kompresszió van: ha elég jó a kompresszió akkor kicsi a valószínűsége, hogy törött valamelyik gyűrű (szerintem törött gyűrű esetén sérülne a hengerfal és ezáltal, folyamatosan csökkenne a kompresszió...
Amióta legutoljára ment a motor mi lett változtatva illetve milyen tünetekkel állt le?
Még a légszűrőt nem néztem, nem is jutott eszembe. Kösz a tippet.
Ezekkel a tünetekkel állt le:
Nem a végsebességével, de ahhoz közeli tempóval mentem. Egyszer csak elkezdett fogyni az erő, lassult, majd végül megállt.
Amikor leállt, akkor próbáltam, de nem indult. Azóta nem próbálkoztam vele. Azon mérlegelek 1-2 napja, hogy valahogy kiszedem a motrot, és megnézem belülről, hátha valami kiderül. Kicsit félek tőle, mivel nem sok tapasztalatom van a szerelésben. Alap dolgokat tudom, és már multkor rászántam magam, hogy szétszedem, de elvette a kedvem, hogy ránéztem a vízhűtőre, meg ott az elektronika, stb.
Még megbróbálom betolni. Kösz a segítséget.
Üdv!
Próbáltam betolni, és elindult. Először úgy tűnt, hogy nem fog sikerülni, aztán 2-3 perc tologatás után elindult. Egyenlőre csak úgy használom, ahogy bejáratni kell, aztán majd 50-100km után már rendesen fogom.
Kösz mégegyszer a jó tippet!
Üdv!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!