Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Utolagos feltöltéslehetséges?

Utolagos feltöltéslehetséges?

Figyelt kérdés

mindeki azzal jön hogy turbot lehet e utolag felszerelni szivo motorra. mindig mondják h drága stb.


és mivan a kompresszorral ? azt is olyan nehéz utolag berakni a motorba ? vélemények ? ötletek hogy lehetne megvalositani ? :D


2011. máj. 7. 19:05
 1/3 anonim ***** válasza:

Szerintem kompresszort még nehezebb összehozni....

Hát igen mindenki azt mondja h így drága úgy drága a turbó beszerelés.... Mindenkinek más összeg a drága. Én szerintem még elfogadható összeg a turbósítás. Csak h 1 példát mondjak : Honda civic 1.6-os motorhoz 1.600 Euró a komplet turbó kit (turbó+leömlő+csövek+intercooler+blov szóval mindennel együtt)

2011. máj. 7. 19:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
100%

A motornak mindegy, mivel töltöd fel. Így is, úgy is megnő a hő- és mechanikai terhelés, felborulnak a nyomásviszonyok. A kompresszornál elmarad a cifra leömlő és szívósor, cserébe érdekes a hajtás kialakítása.

Egyébként pedig a turbókészletek nem olyan vészesen drágák. Az a drága, mire összehozod, hogy működjön (mert akárhogy is hirdetik, nem "plug and play" rendszerű, alakítást igényel) és soha nem lesz tökéletes. Vagy nem aknázza ki kellően a feltöltés adta lehetőségeket, vagy rövid lesz az élettartam, vagy megkergül az ECU. De nem rossz a rendszer, csak tudni kell, hogy az utólagos feltöltés után az autó nem használható hétköznapi, bevásárlós, iskolába járós autóként. Onnantól hobbiautónak kell tekinteni, nem szabad tőle 100%-os rendelkezésre állást elvárni, annyira módosul az erőforrás. Épp ezért hülyeség, amit sokan akarnak: a harmatgyenge 1.2-es, 1.4-es alapmotorokat "a létező legkisebb" turbóval erősíteni, hogy menni is hajlandó legyen az autó.

2011. máj. 7. 19:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:

A turbónak nehéz megoldani a kenését, és a belső alkatrészek szétmennek a megnőtt nyomástól. Célszerű cserélni a hajtókarokat, dugattyúkat, csökkenteni a kompressziót (pl vastagabb hengerfejtömítés), és ehhez igazítani az ECU-t (a gyári sem biztos hogy jó erre).

Tehát nem csak a turbókészlet ára. Különben 1600 euróból a kettővel erősebb gyári motorral veheted ugyanazt az autót.

2011. máj. 7. 19:57
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!