Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mit csináljak a simsonommal...

Mit csináljak a simsonommal hogy jobban menjen? :D

Figyelt kérdés
Egy s51-es 86os 3 sebessségű és 50cm3 :D szóval még kb minden az eredeti rajta, és ebből adódóan nem is nagoyn megy:D csak olyan 50el max:D miket cseréljek ki, hogy jobban menjen?:D
2011. máj. 3. 12:30
1 2
 11/16 A kérdező kommentje:
nekem a gyorsulása is nagyon rossz meg a végsebessége is:S:D
2011. máj. 3. 14:43
 12/16 anonim válasza:

Ha fejleszteni akarod:


0. olajozd meg a láncot......


1. fojtások (N típus) kiszedése kipufogóból (a dobból ne!!!!,csak a könyök végéből kell levágni, hogy ne nyúljon annyira bele), a porlasztóból

2. 70-es hengerszettet lehet kapni dugóval együtt 7-8000 Ft-ért, hogy felrakhasd, a blokkot fel kell marni (alternatíva a 60-as henger, ahoz nem kell a blokkot bővíteni)

3. vagy új 70-es hengerfej kell, vagy a régit ki kell bővíteni

4. + 2 felömlő kimarása, kipufogónyílás bővítése (nagyon vigyázni kell, a kelleténél nagyobb kipufogónyílás akár 100%-os teljesítményvesztéssel járhat.......)

5. nagyobb első lánckerék, 4. (5.) fokozat beszerelése

6. 70-es hengerhez 21-es, 60-ashoz 19-es porlasztó

[7. turbófeltöltő, gyorsítószivattyú :D ...........]


Nagyobb fordulat eléréséhez tirisztoros gyújtásra is szükség lesz, de a Simson igazából nem erre való.


Mindenhez bő leírást találhatsz az interneten, de tapasztalat nélkül nem érdemes belevágni, mert a motor a kukában végzi.

2011. máj. 3. 14:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/16 anonim ***** válasza:

Ne csináld. A tuning nem olyan, hogy megveszem a cuccot, felgányolom és jó lesz. Ha nem értesz hozzá, ne egy Simsonon tanulj meg légyszi tuningolni.

Egyre kevesebb van belőlük, pont az ilyenek miatt.

Ha esetleg mégis elkövetnéd, a gyári alkatrészeket tedd félre, 20 év múlva kincset fognak érni.


Először is, nem a blokkot fúrják fel, hanem a hengert.

Ilyenkor 25 század mm-el nagyobbra fúrják, és adnak hozzá dugattyút is, összerakod, bejáratod és lesz egy erős motorod.


A tuningolást egyébként is felújított blokkal kezdjük.

Mert ugyebár szarból várat...

Felújításnál Vitonos szimeringek (ezek hőálló gumiból vannak, szakszerű beszerelés esetén örök élet+1nap), FAG, INA, SKF vagy Koyo csapágyak, és minden kopott alkatrészt, biztosító alátéteket cserélni kell.

Csak úgy lehet üzembiztos a motorod, ha ezeket megadod neki. Zöld színű HUBER-t felejtsd el, egy kalap...igen, széklet.

Ha kérdésed van, tedd fel bátran.

2011. máj. 3. 15:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/16 A kérdező kommentje:
köszi a normális válaszolóktól:)
2011. máj. 3. 16:20
 15/16 anonim válasza:
Nono, 70-es hengerhez a blokkot is fúrni kell! Különben a hengerpersely szoknyája nem fér bele a blokkba.
2011. máj. 3. 18:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/16 anonim válasza:
Az meg a másik hogy a 70-es fúrást a gyári persely nem is adja ki, ahoz újat kell venni.
2011. máj. 3. 18:51
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!