Szerintetek Középdob?
A középdob helyére behegeszteni egy csövet, elég kendács megoldás. Ha mindenképpen nyitni akarsz, akkor egy gázgyorsítót célszerű beszerelned. Ez annyival "több", hogy van benne egy huzagolás, és ez megcsavarja a kiáramló gázokat ezzel gyorsítja azok sebességét. Ez a reklámduma, valójában azt a sok akadályt iktatja ki amivel a gáz a középdobnál találkozik. Értelmét én csak akkor látom, ha a gyárinál nyitottabb a hátsó dob is,és mindenképpen jobb minőségű, netán nagyobb átmérőjű is mint a gyári. Azonban arra is ügyelni kell, hogy ne nyissuk meg túlzottan a kipufogóoldalt, mert ezzel nem hogy javítunk, hanem rontunk a helyzetünkönt. Magas fordulaton jobban érzi magát a motor, és esetleg nagyobb teljesítményt is ad le, de alacsony fordulatszám tartományokban csak szenvedni fog, nyomatékát elveszti. Ugyanis egy kis folytás mindig kell a motornak, bármennyire is hihetetlen.
Nem mellesleg azon kívül, hogy üvölteni fog, jobban nem fog menni tőle. Én a helyedben valami szolid morgós-dorombolós karakterű hátsó dobot szerlnék hátra, ha annyira fontos a hang. 1.2, 8 szelep sose lesz egy táltos paripa. Az meg csúnya és kinevetnek, hogy nem is megy, de még üvölt is.
Köszönöm a választ!
( De ezt a kipufogó tuning-osok tudják, hogy milyen illik oda, h ne legyen esetlegesen rosszabb hanem inkább jobb)
Nekem a dobom ténylegesen dobott teljesítményt érezhető.
Gázgyorsítóval lesz fogyasztás növekedés?
cucko! Nem lesz több a fogyasztás!
Emiatt nem kell aggódnod.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!