Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Nemrég vettem egy Skoda...

Nemrég vettem egy Skoda Octavia 1.9 TDI-t hogyan kezdjek neki?

Figyelt kérdés
Nemrég vettem egy Skoda Octavia 1.9 TDI-t hogyan kezdjek neki a ,,tuningolásának´´ ?? 2005-ös évjárat , 66 KW 110 LE 185 000 KM van rajta , hogyan kezdjek neki , már megvan a felni + téli , nyári gumi ,uj vezérlés , + turbo kitisztittása , uj filterek , olajcsere , tovább ?? azt szeretném , hogy gyorsabb legyen , jobban húzzon ha odalépek neki , jobb hangja legyen . A válaszokat előre is köszöszöm
2011. ápr. 11. 21:24
1 2
 11/17 anonim ***** válasza:
71%

Szeva!

Na én írom akkor hogy mivel kezd el a tuningolást.(Ezek a cuccok amit most írni fogok kb 250 le)

GT2260VK turbó.

Kevlár kuplung.

12 3.3 Adagoló

Üres 60-70 es rendszer

Nagy Intercooler

502 csúcsok(Audi a6 2.5 TDI v6 csúcsok)

Valami fasza légszűrő.

AZTÁN JÖHET A FUTÓMŰ,FÉKEK,STBSTB..

Csak az gáz hogy ebbe már nagyon sok elektronika van.

Amúgy ez a tuning amit most leírtam nem 100.000-150.000FT :)

Keress rá neten: V&F Pusztaszabolcs . Kollár CHIP.

Sok sikert a tuningoláshoz.

2011. ápr. 12. 17:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/17 anonim ***** válasza:
És én még nem írtam le az összes tuning kelléket!
2011. ápr. 12. 17:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/17 anonim ***** válasza:

Ez attól is függ mit szeretnél. Ha szerényebb teljesítménnyel is megelégszel akkor :



GTB17-es turbó,11x3.1-es adagoló,60-as kipuff ,nagyobb cooler fém csövezéssel,0.23-as porlasztó csúcs,60-as 1 dobos rendszer.Chip. Gyári szűrőjét tartsd meg sz.tem. Nekem a Mann filter vált be.


Ha maximalista vagy :


GT2260vk turbó (BV50-et nem ajánlom,vékonyabb a tengelye ergó könnyebben törik),12X3-as Xtreme adagoló,0.26-os porlasztó csúcs,SDI vezérműtengely (vagy más által fejlesztett sport tengő ),portolt hengerfej, Puffer tartály, 60-as vagy 70-es rendszer (ha 70-est raksz itt is tegyél rá 1 dobot) fém cooler csövezés,nagy cooler, mivel keresztmotoros a kocsid ASD,DRW váltót alá,kevlár vagy szinter kupplungal megerősített szerkezettel . Valami bivaly futómű,poliuretán szilentekkel,bika nagy fékkel.+CHIP Sok szerencsét!

2011. máj. 18. 09:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/17 anonim ***** válasza:
Elfelejtettem a 115-ös pd hajtókarokat 150-es dugóval. Egyébként nekem olyan cca. 200 le az autóm, a 328i-s bmw chip meg verseny kipuff rendszer meg nem tom én milyen vezérműtengellyel nem hagyott ott...mellesleg 5.4 liter/ 100km-el járok,és nem női a vezetési stílusom.
2011. máj. 18. 10:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/17 anonim ***** válasza:

A gyári 110lovasnak,szerintem kicsit sok lenne a 250ló,ha hosszú távon szeretnéd használni.És az uj szabályok szerint,mindennemű utólagos átalakítás engedélyköteles,és a kpm 200ezerrel büntethet,ha pl nem a gyári turbót találják a kocsidon.(Valszeg erre most rá is fognak menni.

Viszont 502es csúcsokkal,jól beállított adagolóval,jó chippel,és most jön a lényeg: szerezz egy hibás turbót,ugyanolyat,amilyen a kocsidon van.Tudok egy olyan helyet ahol átépítik a gyári turbó belselyét úgy,hogy 180lovat kiszolgál,a többi plusszal amit írtam. És a kpm sem mondja meg,hogy át van alakítva,mivel kívűlről nem látszik semmi az átalakításból.

2013. aug. 20. 15:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/17 anonim ***** válasza:
66kw nem 110le!!!!! Okos...
2015. ápr. 2. 01:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/17 A kérdező kommentje:
ok, kössz!
2015. ápr. 11. 17:44
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!