Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi lehet a gond? Egy Opel...

Mi lehet a gond? Egy Opel Calibráról van szó.

Figyelt kérdés
Valamelyik nap mentem vele és kivillant az ABS lámpa a műszerfalon, a rádió elhalkult és kibe kapcsolt. Gondoltam hogy az aksi a rossz ezért bekapcsoltam a lámpát hogy ahoz mitszól az autó. Ekkor elkezdett rángatni, majd kivettem a rádió előlapját és úgy mentem tovább. Egy idő után elaludt az ABS lámpa és később már tudtam rádiót is hallgatni. Viszont azóta ahányszor elindulok vele ezvan és csak 1 idő után tudom hallgatni a rádiót is. Jól sejtem hogy aksi a gond és cserélni kell? Ha igen akkor milyen? Elég csak azt nézni hogy 74Ah és 12V vagy mást is figyelembe kell venni? köszi a válaszokat!
2011. ápr. 3. 13:08
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:

én először végignézném tüzetesen a vezetékhálózatot, már amennyire végig tudom különösebb műszerfellebontás nélkül...

sztem nem az aksi, valahol zárlat van, és összeér két vagy több olyan vezeték aminek nem kéne...

astránkba is ez volt...XD

bekapcsoltam a hátsó ablak fűtést, és az ablaktörlő indult el..:XD

2011. ápr. 3. 13:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 anonim ***** válasza:
Valószínű hogy a kábelezéssel vannak problémák kilazultak összeérnek és így tovább minden esetre vizsgáld át amennyire tudod először kezd a rádió vezetékeinél.
2011. ápr. 3. 13:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/15 A kérdező kommentje:
deha vezetékekkel lennének a gondok akkor folyamatosan fennálna ez a probléma nemde? szerelőt felhívtam ő aztmondta hogy aksi. csak gondoltam biztosra megyek és felteszem ittis a kérdést.
2011. ápr. 3. 13:27
 4/15 anonim ***** válasza:
49%
akksi 100%
2011. ápr. 3. 13:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/15 A kérdező kommentje:
köszi!
2011. ápr. 3. 14:03
 6/15 anonim ***** válasza:
Mérjétek meg multival........ 12.4 alatt kuka az aksi !
2011. ápr. 3. 17:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/15 anonim ***** válasza:
Ha az önindító indítja és menet közben jelentkezik a probléma amikor a generátor tölt, az minden lehet de NEM akkumulátor!
2011. ápr. 10. 18:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/15 anonim ***** válasza:

Az az okostojás hol hallotta, hogy 12,4V alatt kuka az akkumulátor?


A gépjármű akkumulátorának kapocsfeszültsége nem mehet 10,5V alá. ami nem 12,4V. Azért 10,5V mert ezen feszültség mellett képesek még a jeladók, érzékelők megfelelően működni.

2011. ápr. 10. 19:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/15 A kérdező kommentje:
hát most rádugtuk a töltőre az aksit fél napig és azóta minden oké...
2011. ápr. 11. 13:43
 10/15 anonim ***** válasza:

19.17-s nek Nézz utána komolyabb fórumokon !

Nem a kis újjamból szoptam ki !

Nem műkedvelő szerelők közé tartozom ....És ne Tojásozz !

Nem egy súlycsoport vagyunk arra fogadni merek ,se agyilag se fizikálisan ! Minden jót Tojás :))

2011. ápr. 11. 18:21
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!