Mi lehet a gond? Egy Opel Calibráról van szó.
én először végignézném tüzetesen a vezetékhálózatot, már amennyire végig tudom különösebb műszerfellebontás nélkül...
sztem nem az aksi, valahol zárlat van, és összeér két vagy több olyan vezeték aminek nem kéne...
astránkba is ez volt...XD
bekapcsoltam a hátsó ablak fűtést, és az ablaktörlő indult el..:XD
Az az okostojás hol hallotta, hogy 12,4V alatt kuka az akkumulátor?
A gépjármű akkumulátorának kapocsfeszültsége nem mehet 10,5V alá. ami nem 12,4V. Azért 10,5V mert ezen feszültség mellett képesek még a jeladók, érzékelők megfelelően működni.
19.17-s nek Nézz utána komolyabb fórumokon !
Nem a kis újjamból szoptam ki !
Nem műkedvelő szerelők közé tartozom ....És ne Tojásozz !
Nem egy súlycsoport vagyunk arra fogadni merek ,se agyilag se fizikálisan ! Minden jót Tojás :))
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!