Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mercedes w124. Mik a véleménye...

Mercedes w124. Mik a vélemények erről a kocsiról? Én azt hallottam, hogy ez az utolsó "elpusztíthatatlan" konstrukció a mercédesztől. Érdemes e venni akár 250ezer futott km-rel is?

Figyelt kérdés
2011. ápr. 3. 10:46
 1/7 anonim ***** válasza:

hah az tudodmikor futott neked 250 ezret...xD

a reális ink 750 ezer...

am igen

1 millió km re tervezték őket...

itt gyűrűzni kell meg cserélni ami kikopott, és újjab 500 ezer kmt simán elmegy-

sőt tankolhatsz bele még pakurát is, azzal si megy, étolajjal is, MINDENNEL és elpusztíthatatlan valóba....

2011. ápr. 3. 11:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:

Jok az infoid, a W124-es elpusztithatatlan, ha gondos kezek hasznaljak. 250 ezer kilometer gyakoraltilag a bejaratas veget jelenti ennel az autonal, Nekünk dizel volt es 20 ev alatt 1millio 270ezret tettünk bele. A motort 970 ezernel generaloztuk, mert mar 1000km utan bevett fel liter olajat.


En most egy 2003-as E220cdi-böl szaltam ki es megszallottan kersek egy gyari allapotu 124es kombit.


Ugyhogy batran ajanlom es jo latni, amikor az emberek meg autot keresnek.

Gondolom nem 20 eves vagy, ugye?

2011. ápr. 3. 13:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:

nem, 22 XD

De tudod a kevés pénz és a történelem tudása az embert megtanítja, hogy néha egyes dolgokban a régebbi jobb, mint az újabb...

2011. ápr. 3. 14:19
 4/7 anonim válasza:
Én 21 éves vagyok én is W124-est akarok majd. Megmondom őszintén, nem szeretem az autókat. inkább a motorokat, azokat viszont nagyon... Az egyetlen olyan autó, amit, autónak is tartok, az a Merci, az álmom egy S500-as de sajnos azt nem lenne pénzem etetni, és fenntartani. Úgyhogy maradok a W124 200-nál, és, ha lehet dizel. És nem azért, mert "Ha nincs ló jó a szamár is" a w124-est, pont ugyan úgy szeretem, mint az s500-ast, csak az s 500 kicsit nagyobb, de csak egy pöppet, alig észrevehető
2013. febr. 6. 17:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 Kori_W124 válasza:

Érdemes kipróbálni. Nekem is 91-es W124-esem van, pedig fiatal vagyok (24 éves) és nagyon szeretek vele suhanni. A turbo nélküli dízelesekkel azért nem kell gyorsulási versenyre járni, de a normál közlekedéshez elég. A dízelesek meglehetősen csendesek akár kis akár nagy sebességnél. Ezek úgy gyorsulnak 100-tól, mint 50-től, elég jó a nyomatékgörbéjük. Ha venni akarsz a legkésőbbi évjárat amit még nem spóroltak el az a 1992-es.

Ezen a helyen megnézheted milyen motorfelszereltséggel jöttek ki:

[link]

2013. febr. 24. 18:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim válasza:
17 éves vagyok, jövő március körül elkezdem a jogsit, édesapámtól örököltem a "merci mániámat", ő hajtogatja folyton, hogy a "világból kimennek" ezek.. Körülbelül 1 éve összeszámolta, hogy hány mercedese volt, 24-et számolt azt hiszem. Volt köztük 123-as, álló lámpás, 126-osa is. De azóta már beújítottunk egy Vito-val, meg lecseréltük a 200D-et egy 300TD-re.. Szóval ezzel azt akartam kifejezni, hogy érdemes venni, még 500ezer km-errel is. Egyre törekedj, "józan paraszt ésszel javíthatót vegyél!"
2013. júl. 25. 15:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim válasza:

Örök téma, felmelegítve : )

Szintén W124 vásárláson töröm a fejem. A évjárat és futásteljesítmény nem mérvadó, bár úgy látom minél fiatalabb annál hajlamosabb a rozsdásodásra. (Jól látom ?) Kombi és napfénytető a peremfeltétel, ezen kívül a 2000-2500 között vacillálok, de nem kicsit. Tudom, hogy egy jól karbantartott diesel családi hagyaték tárgyát is képezheti, de a reg adó és a környezettudatosság a 220 (16V) benzin motor felé hajt. Hülye vagyok ?

Talán nem: első autó lesz és nem is akarom sokat használni (kb. évi 8-10e km), városlakóként sem használnám ingázásra, inkább a hosszabb utakra. Ekkora becsült használat mellett szerintem nem feltétlenül szükséges a diesel: üa. árban nincsen különbség, fogyasztás nagyobb, de talán a gyorsabb melegedés és az egyszerűbb (?) konstrukció és a jobb emisszió ellensúlyozza.

A regadó számításánál úgy látom a diesel előnyben részesül, viszont az emisszió is. Ez persze ellentmondásos: ilyen dieselből (2000 vagy 2500) nemigen találok EURO2-es motornak megfelelőt, de a 2200 benyásból jóval nagyobb a lehetőség.

+ erre még rájön, hogy nem csak az új autók gyártásánál van paradigma váltás a dieselt illetően, de használatban is: egyre több helyen tiltják ki a városokból. Ez nem sok jót sejtet.

Imádom a merci dieselek hangját és élményét, de ezek a dolgok számomra azt mutatják, hogy sötét jövője van ennek a konstrukciónak. Egy W124-est pedig nem 5-10 évre vennék mindössze.

2014. júl. 16. 12:34
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!