Mikor gazdaságosabb a fogyasztás? üresbe gurulva vagy 5-ös fokozatban gurulva.
"Na hát az se normális aki visszaváltogat..."
Egészen biztos, hogy aki így csinálja, annak valamivel alacsonyabb a fogyasztása. Persze megállni nem lehet ezzel a módszerrel, mert olyan 10-15 km/h-nál már muszáj fékezni. De attól még jó módszer.
"Na hát az se normális aki visszaváltogat."
Hát gratulálok, bemutattad magad.
Igazad van az a jó vezetés, ha kirakod üresbe és gurulsz a lámpáig.
Vezess sokáig úgy, csak velem ne találkozz arra kérlek ;)
Amúgy meg, nem csak hogy többet fogyaszt ha üresben gurulsz, de még a féked is kopik.
Hát mit ne mondjak piszok gazdaságos....és biztonságos is '-.-
"Egészen biztos, hogy aki így csinálja, annak valamivel alacsonyabb a fogyasztása. Persze megállni nem lehet ezzel a módszerrel, mert olyan 10-15 km/h-nál már muszáj fékezni. De attól még jó módszer."
Igen. Valóban jó módszer. A kuplung meg a szinkrongyűrűk kinyírására. Na meg az üzemanyagspórolásra is. Aztán majd a megspórolt üzemanyagár 100-szorosáért vehetsz új kuplungot.
Egyébként nem tudom ki tanította neked ezt a marhaságot, normális ember ilyet nem csinál, csak aki műszaki analfabéta ;) Na de hát valamiből az autószerelőknek is meg kell élni ;)
Nem felém irányult a kérdés, de azért válaszolok.
A családom az autósportban nőtt fel, gondolom mondanom sem kell, hogy ott nem kuplung üreseznek, így nem volt túl nehéz dolog eltanulni a technikát. Tudom versenykörülmények, nem számít ha versenyenként kell cserélni ezt-azt, DE!--->
Nagyapám, Apám versenyzett, sportosan vezetnek én is ebben nőttem föl.
Világ életükben úgy vezettek, hogy igenis használták a motorféket, visszaváltogatás megállás...én is így csinálom.
A sok-sok év alatt sosem kopott el érdekes módon a kuplung, és mindkettejüknek Autószerelő a szakmája, még sem hallottam soha, hogy ne válts vissza mert kinyírod a kuplungot....szép is lenne xD
Na mind1, a lényeg, hogy nem vagyunk egyformák (hál isten).
Amíg élek, motorféket fogok használni, és inkább visszakapcsolgatok, minthogy kitegyem üresbe 60-al és guruljak nulla motorhanggal, lekapcsolt hajtással a lámpáig / kocsisorig.
Azt meghagyom a társadalom azon részének, akiknek meggyőződésük, hogy igenis az a jó vezetési technika...legyen igazuk nem érdemes velük vitatkozni.
"Valóban jó módszer. A kuplung meg a szinkrongyűrűk kinyírására."
Ezt bárki mondhatja. Egyesek azt gondolják, hogy az etanol veszélyes az autókra...
Egyébként meg miért lenne rossz ez a kuplungnak? Ennyi erővel a gyorsítás is az, nem? Hiszen akkor épp az ellenkezője történik.
Hát igazad van.
Ennyi erővel minden káros: az elindulás, fölfelé váltás, lefelé váltás....elég veszélyes ez a váltás akkor, mint kiderült xD
Megfontolandó dolog :D
Még itt a végén elkopik az a szerencsétlen váltó...hát nem ekkora igénybevételre találták azt ki :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!