Suzuki swift 1.3 GLX . Ha kivillan a lámpa, hogy fogy az üzemanyag, hány kilómétert mehetek még vele? A lélektani határ nálam eddig 73 km volt, aztán tankoltam.
Figyelt kérdés
2011. márc. 20. 20:16
1/7 anonim válasza:
Legközelebb,ha kivillan a lámpa,megnézed,hány km-nél tette ezt.Aztán rátankolsz és összeveted ezzel a km-óraállással.Így ki tudod számolni.Egyébként én 80 km-ről tudok.Az én autómban még 8L van,amikor kigyullad a lámpa.Ez a 8L>100Km vagy 8L<100km.Igazából az a lényeges,mennyi van még a tankban,mert,hogy mennyire elég az viszonylagos.
2/7 A kérdező kommentje:
Köszi a választ. Mostanában szinte mindig világit a lámpám, ilyen üzemanyagárak mellett nem csoda.
2011. márc. 20. 20:30
3/7 anonim válasza:
Nincs mit.Ez sajnos most ilyen.Én nem is idegesítem magam már rajta.Ha nem lesz miből,nem járok autóval.Jobbat egyelőre nem tudok.
4/7 anonim válasza:
Irigylem a gondjaitokat. Nekem a CLK-m kb 20-30 km-t megy égő lámpával és kb 13 litert fogyaszt. Am a helyedben nem tesztelgetném, meg nem járnék mindig kevés benzinnel, mert az elnyűhetetlen motoráról híres Suzuki ott volt szerelő ismerősömnél, csomót szarakodott vele, mert a gazdája mindig pár csepp benzinnel járt, aztán állandóan kifogyott, leállt, meg eleve azzal járt ami az alján van. Ilyesmit magyarázott.
5/7 anonim válasza:
Nincs ebben semmi irigylésre méltó.Nem felvágni akartunk.Neked is drágább a benzin...Egyébként tényleg nem jó,ha minimáls mennyiség van benne.Úgy,ahogy mondta az előttem szóló.De erre inkább az a megoldás,hogy néha ki kéne pucolni a tankot.
6/7 A kérdező kommentje:
Hát ugy látom választ kaptam arra is, amire eddig nem is gondoltam. Mégegyszer köszi!
2011. márc. 21. 00:45
7/7 anonim válasza:
Elnyűhetetlen suzuki? A legtöbb lerobbant autót az ut széléről suzuki és reanult ot szedtünk össze míg szervizes voltam, tudom abból van legtöbb de az arány szinte csak ezekte az autókra vonatkozott ami nen baleset áldozata hanem csak beadta a kulcsot. nagy ritkaság volt ha máshoz kellett menni.
A kevés benzin valóban nem jó, több oka is van, az első az üledék, a másik ami lényegesebb a tüzelőanyag folytonos mozgása miatti nagyobb mértékű párolgás, ami hamar teljesítménycsökkenéshez vezet, tehát kevés benzinnel még kevesebbet tudsz menni mert több a veszteség. a benzínszivattyú sem örül neki sokszor mikor levegőt kortyol. nagyobb a kopás és piszkosul sokba kerül egy másik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!