Melyik a jobb lejtőn, kézifék vagy egyesbe?
Figyelt kérdés
Sajnos ahol huzamosabb ideig parkolok az lejtős terület, ezért inkább kézifék vagy inkább egyesbe hagyjam a kocsit Huzamosabb egyesbe való fékezés nem károsítja a váltót2011. márc. 15. 11:43
1/14 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Semmi baja nem lesz a váltónak tőle. Tedd be egyesbe, engedd fel a kuplungot és amikor már megfogta utána húzd be a kézit. Így nem a kézifékedet fogja feszíteni. Mindig így ajánlott rögzíteni, mert a váltó kidobhatja a sebességet, de a rögzítőfék is meghibásodhat. Ha a kettőt együtt használod, akkor nagyon kicsi az esélye, hogy mindkét berendezés egyidőben mondja fel a szolgálatot
2/14 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
nem kárositja.
ha a lejtőn a kocsi orra felfelé áll akk egyes+kézifék ha meg lefelé áll a kocsi orra akk meg R+kézifék
4/14 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Mindkettő kell.Ha csak sebességbe hagyod a motor kompressziója idővel elengedhet és lejjebb gurulhat az autó.Sebességbe hagyás nam kárositja a váltót.
5/14 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
ilyen esetben kézifék ás 1 es vagy R ahogyan már sokan elmondták, de érdemes a kormányt eltekerni valami fal felé ha esetleg megindulna ne az út közepén kössön ki.
6/14 A kérdező kommentje:
.Ha csak sebességbe hagyod a motor kompressziója idővel elengedhet
motor kompressziója?
hol van ilyenkor kompresszió?
2011. márc. 15. 13:14
7/14 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Én nem akarok senki ellen szólni,de én találkoztam már azzal,hogy sebességben hagyva parkoltam éjszaka.Reggel,mikor el akartam indulni,nem tudtam kivenni sebbességből,mert egy picit lejtős volt az út és annyira egymásnak feszültek a fogaskerekek,hogy a váltókart is letörhettem volna,nem engedett.Szóval én úgy rögzítem az autót,hogy megállás után egy picit járatom a motort benyomott kuplunggal és ahol nem gurul tovább,ott leállítom,majd sebességbe teszem.Vagy úgy,hogy benyomott kuplunggal behúzom a kéziféket,majd sebességbe teszem.
8/14 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Persze, hog van kompresszió. Rakd be sebességbe és próbáld eltolni, máris megérzed a kompressziót
9/14 A kérdező kommentje:
Ha sebességben hagyja valaki a kocsiját, akkor a motor kompressziója miatt nem gurul hátra? azt hittem hogy a kuplungtárcsák összecsomósodásának következtében
2011. márc. 15. 14:06
10/14 A kérdező kommentje:
"összenyomodás"
2011. márc. 15. 14:07
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!