









Csinosnak csinos szerintem, de ízlések és plafonok. :P
Egyébként tényleg valószínű, hogy szét van hajtva, főleg, hogy 230 ezer km van benne, 300 környékén jön a motorgenerál.
Alapszabály, hogy tuningolt autót nem veszünk, csak hajtjuk, ha széthajtottuk, megszabadulunk tőle.
Ennyi pénzért vagy kapsz egy korrekt C Corsát, illetve ha mindenképpen erre a típusra hajtasz, akkor meg magadnak is össze tudsz rakni ennyiből egy hasonlót. :)















Hmmm, jó kis X16XEL motor. Hengerenkénti injektorral, 16 szelep 1598ccm egy 950 kilás kaszniban ez nem rossz dolog, hozzá van első toronymerevítő, én még a kemény gátlókat is beleképzelem.
Ez így leírásra egy remek dolog.
Még azt mondom, hogy a színe is tetszik, sőt annak minőségén sem találok kivetni valót.
Ha egy kellemes sportkuipuff rendszer van alatta, az is tetszik, szeretem a szép rendszerk hangját (ha nem csak egy repedtfazék hátsó dob, meg egy gázgyorsító van alatta).
DE!
Ez a hótoló a tikráccsal szerintem nem kellett volna, ha marad a gyári lökös, ezzel a színnel meg nagy kerekekkel egy szép cult society autót lehetett volna építeni, ez viszont kezd racsing lenni.
A beltér hányadék, ahogy mondta előttem, bár ne nyúlt volna hozzá.
Egyet értékelek benne, hogy őszinte, talán.
230.000 simán megvan benne, de aki kevesebbet vár, az hülye, már bocs. Gyári lökös, gyári belső, jeles hűtőrács és kéne...egynek. Csak nem ennyiért.





Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!