Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » CBR 125-ös motoromat hogyan...

CBR 125-ös motoromat hogyan tudnám feltuningolni?

Figyelt kérdés
( szerszámok minden adott, ilyenekre gondolok hogy hengert felfúrni, kompresszión javítani stb hogyan lehetne kivitelezni. különösebb anyagi ráfordítás nélkül)
2011. febr. 10. 13:18
 1/9 anonim ***** válasza:
"különösebb anyagi ráfordítás nélkül" Úgy sehogyan. Akkor már olcsóbb egy nagyobb cm3-es mocit venni.
2011. febr. 10. 13:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:
Hogyan lenne olcsóbb venni mint megbütykölni egyet? pláne egy nagyobbat... a kérdésre válaszoljatok plíííz nem az okoskodás kell!
2011. febr. 10. 14:28
 3/9 anonim ***** válasza:
Mi volt ebben az okoskodás???? Simán igaz volt... De segítsen neked a hóhér vazze
2011. febr. 10. 14:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:
mit nem lehetett azon érteni hogy a kérdésre válaszoljatok??? a többi értelmi fogyatékos kíméljen a hülyeségeivel és inkább ne írogasson...
2011. febr. 10. 14:38
 5/9 anonim ***** válasza:
értelmi fogyatékos az aki segítséget kér, majd kap, de leugatja....
2011. febr. 10. 14:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
125 4T-t tuningolni még pénzzel is elég nehéz lenne. Pénz nélkül meg főleg. Fúrás 0.5-1 le-nél többet nem változtat rajta, viszont kell hozzá másik dugattyú, ez alsó hangon 20ezer. És talán nagyobb karbi is kéne hozzá. Lánckerekek variálásával tudsz nagyobb végsebességet vagy jobb gyorsulást elérni, ez 10-12ezerből kijöhet. esetleg fojtások eltávolítása. De drasztikus változást egyik sem fog okozni.
2011. febr. 10. 16:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:

Olyan nincs, hogy különösebb anyagi ráfordítás nélkül tuningolod. Felejtsd el, ha többet akarsz kihozni belőle, az többe is kerül.

Egyébként pedig döntsd el, mit szeretnél. Nagyjából milyen teljesítménnyel lennél elégedett, mire szeretnéd használni, egyáltalán van-e jogosítványod A1-nél nagyobb kategóriára (mert ugye akkor a teljesítménynövelést eleve kizárhatjuk), mennyit költenél rá, milyen élettartamot tervezel... Lehet az a motor majd' 30 lóerős is, mint az egykori 125-ös Apriliák, de akkor annyiba fog kerülni, annyit fog fogyasztani és olyan rövid lesz az élettartama, hogy a gatyád is rámegy. De akár az is lehet, hogy a motorhoz hozzá sem nyúlsz, csak a futóművet és a fékeket "okosítod", illetve jobb gumikat szerelsz fel. Ekkor is lehet jobb, élvezetesebben motorozható járművet alkotni, amivel gyorsabb is lehetsz (nem, nem feltétlenül végsebességben, a motorozás nem csak annyiból áll, hogy "mi a vége"), de a motor ugyanolyan halk, jól használható, megbízható és keveset fogyaszt.

2011. febr. 10. 16:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
Azért azt ne felejtsük el h ez 4t az egykori apriliák meg 2t, szóval nem azt mondom h lehetetlen annyit kihozni belőle, de nehéz elképzelni. kisköbcentis 4t motorokat tényleg nem nagyon lehet/érdemes tuningolni. Olcsó megbízható gépek, a tuningal minden előnyét elveszítené, de gyors akkorse lenne. Vegyél vagy nagyobb köbcentiset, vagy 2t-t. Nem lehurrogásból mondtam csak jótanács;)
2011. febr. 10. 19:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
esetleg ha nagyon bele akarsz veszni akkor síkolás, és tényleg a kompresszió növelése. De mivel úgy tudom injektoros(közvetlen befecsk.) sztem valahol biztos van egy ürge aki úgy mond megcsippelné neked:D
2011. febr. 10. 20:29
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!