Elhinnétek a következőt?
Ha autót veszünk, nem csak a km számlálót szokás nézni.
Aki kicsit is ért hozzá, az meg tudja állapitani hogy visszatekert-e az óra, vagy valós a km számláló állása.
Ritka, de ki lehet fogni olyan állapotú autót mint a faterodé. De sajna nem lehet sokkal többért eladni mint a hasonló korú,de leharcolt autót. Ezért nem éri meg eladni az ilyen "kincset".
Így, leírva talán elhinném. Láttam már sok ilyet, viszont a nepperek által "megkímélt, nemdohányzó, orvos tulajtól" címszó alatt árul, kettőből összehegesztett pápaszemes Mercedesek az én jóindulatomat is kikezdték. Ha viszont látom is az autót (akár csak képen), akkor már könnyebb elhinni. Főleg akkor, ha a képek olyanok, hogy a belső, illetve a motortér állapotát meg lehet róla állapítani.
Ami nem tartozik a kérdéshez, de talán érdekes lehet, ha egyszer mégis eladjátok: kicsit bizalmatlan lennék az autóval kapcsolatban. Az ilyen, keveset futott "nagypapaautók" közt nagyon sok olyan van, ami nem kapta meg a kellő karbantartást. Az "Úgyis csak ide, a szomszédba megyek vele" hozzáállás sok esetben ahhoz vezet, hogy 3-4 évig áll az olaj az autóban, mert még nincs meg a 10.000 km olajcseréig, a fékfolyadékot sem cserélik soha, mert nem folyik, a hűtőfolyadék is ki tudja, mióta kavarog a víztérben (és mennyire vízköves, ami sosem derül ki, mert az autó alig megy ki a városból, ott meg nem forralja a vizet) és néha a tizenegypár éves autón még a gyári, reménytelenül megkeményedett négyévszakos gumik díszelegnek. Az olyan apróságokról, mint a vezérműszíj cseréje vagy a futómű időszakos ellenőrzése és beállíttatása, gyakran nem is hallott a tulajdonos. Nem mondom, hogy mindenki ilyen, csak a tulajdonosok jelentős része. Logikus: az autót nem munka-, hanem sokkal inkább hobbieszközként tartja (tud mivel közlekedni azon kívül is), ezért nem is kap olyan figyelmet. Kívül-belül szép tiszta, enni lehet a szelepfedélről, alatta meg áll az olajsár, mert ki tudja, mikor volt benne olajcsere...
Úgyhogy erre fel kell készülni: ha ilyen az autó, akkor eladás előtt rendbe kell tetetni (attól, hogy szép, megkímélt és megy, még lehetnek hibái), ha pedig nem, akkor örülni kell neki, hogy ilyen gondos tulajdonosa volt. És fel kell készülni arra, hogy egyes vevők ugyanúgy fognak "kötekedni", mint én most.
Ja, tekerj bele gyorsan vegy 200ezret, mondjuk menj vele körbe körbe a ház körül.Tudsz hülyeségeket írni.Ha nem akarod eladni, akkor nem mindegy?Vagy már volt aki megszólt érte?
Hihetetlen vagy apám!
Az ilyen családi kincsre vigyázni kell XD
Nekem egy 1.3-as wartburg deluxe-om van 64.000km-el, nagypapám még 1990-ben hozta. Évente lett olaj cserélve, és a kötelező dolgokon kívül eddig egy gyújtáselosztó lett cserélve.
Nah most ezt az autót 100.000-ért lehet max eladni ami számomra nagyon áron alul van, és nem is lenne szívem eladni mert tudom hogy egy munkásautónak végezné amire úgy sem vigyáznának.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!