Mi erről a véleményetek? (lent)





Megvettem, bocs!
Babi néni 78/L
(amúgy azt, hogy csúnya a színe, de kell nekem!)





A kilométer és a rohadás is reális.
Az biztos, hogy inkább használva volt az autó, mint gondozva. Hibátlannak nem hibátlan, de legalább az alkatrészek fillérekbe kerülnek hozzá.
Túl sokat ne várj el töle.
Meg kell nézni, hallgatni, mert az sokat segít.
Szóval nekem nagyon tetszenek a mondeok,olyan mint egy űrhajó,luxus,kényelem gyakorlatilag 400000-ből,vagy tévedek?Egyszer vezettem egy ilyet 1,8 TD beszarás xD
Sokan mondják hogy megbízhatatlan,szervízigényes stb... Nos érdekelne Mi az igazság?










Ha szereted akkor jó, mert a hibákat is könnyebben el fogod nézni. Gondolom van müszaki érzéked, így tisztában vagy vele, hogy egy autó el is romlik olykor.
Mi 2 éve repülöjegy helyett vettünk egy 98-as escort kombit, 1.3-as full extrás automata kivételével, mindetr 250 euróért!
Egy útra terveztük, de a mai napig megy hibátlanul egy ismerös kezei közt.










A km óra állása mindenképpen érdekes. Általában a dízeleket sokat futottak, hiszen pont ezért veszik. Szerintem ebben akár jóval több km is lehet, viszont egy ilyen kocsinál már nem ez számít. Meg kell nézni, meg kell hallgatni, és gyakorlatilag édesmind1 hány km-t futott, legalábbis ennyiért. Hallgasd meg, hogy jár a motor, hogyan működik a váltó, a gumik állapota, akksi, fékek, stb. (ilyen árnál ezek fontos dolgok) Így ránézésre nem lehet sokat mondani, csak annyi látszik hogy használva volt (mily meglepő). De ha kipróbálod, és egyben van a kocsi, nem zörög, csörög, nem esik ki alólad a futómű akkor ok.
Egyébként aki azt mondja h megbízhatatlanok ezek a kocsik, annak vagy nem volt, vagy olyan irtózatos böntószökevényt vett, 120ezer km bevallott futástelejsítménnyel, ami lehetett akár 400ezer km is. És itt sem ezen van a hangsúly, hanem, hogy milyen körülmények között futott ennyit.
Ha ez a vágyad, mindenképpen érdemes megnézni szerelővel együtt, és döntsétek el.
Én anno egy 1.1-es Fiestát vettem olcsón, a külföldi szervízkönyvében 200ezer km-ig volt bejegyzés 2003-ig. Magyarországon is futott minimum ennyit, tehát jó 350-400 ezer km van benne, amihez én is hozzáadtam körülbelül 50 ezret. Az autó a mai napig indul, megy, nem lehet agyonverni sem, pedig volt már törve. Bárhová elindulhattam vele akár több száz km-re is, mindig kiszolgált. Mi ez ha nem megbízhatóság :) Az egyik családtagom hajtja most, eszünkbe sincs eladni, semmi pénzből fenntartható.
Neked is kívánok hasonlókat ha emellett a kocsi mellett döntenél :)





Még lemaradt, most vettem észre, hogy van benne klíma is. Azt mindenképpen érdemes megnézni, hogy működik-e, illetve ha nem, akkor miért. Nem mind1 h csak gáz kell bele vagy új kompresszor kell.
Az, hogy retkes a motortér pl nem jelent semmit. Max annyit hogy nem a látszatra megy az eladó, hogy szép tiszta legyen. Lehet koszosan valami jó, vagy tisztán szar is. Általában motormosásra azért költenek eladás előtt, mert igényesek, vagy (és inkább) azért hogy azt a látszatot keltsék, hogy az autó gondozott volt, közben lehet hogy az egész egy ócskavas. Ez pont olyan mint az utastér kozmetikázása.
Azt tudom javasolni csak, hogy ne a külsőségekkel foglalkozz ennél a kocsinál. Egy rohadó sárvédőívet olcsóbb megcsináltatni, mint egy halott turbót kicserélni.
Ez a véleményem, remélem segítettem :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!