Vélemények? FIAT BRAVO 1.4 12V S,1998as,399. 000ft. állapota normál, szervo, ülésmagasító, sötétített üveg, rádiós magnó,2012/10ig műszaki,3ajtós.
A régi Fiat Bravo-k nem igazán megbízható autók. Sőt, úgy általában a 10< éves Fiatok nem azok. Egyébként külsőre tényleg nem rossz, sőt belsőre is élhető, de sajna sok a gond velük.
Nem a motorjuk rossz, hanem a többi elem.
"
Pozitív
Olcsón beszerezhető és egész költségkímélő módon fenntartható, élhető alsó-középkategóriás, gondos karbantartás mellett egész megbízható, jó motorok.
Negatív
Bármi váratlanul elromolhat rajta, sok a fapados és a rommá tuningolt példányt, átlagos vezethetőség.
"
Nem javaslom, az előző írta jól. Sok a probléma vele, és az elektronika is idegtépő, volt egyhez közöm de soha többet..
Akkor inkább Opel .. de a te döntésed
Az a helyzet, hogy nekem egy 15 éves 1.4-12V Bravám van.
A Puntó hasonló kategóriás fiat. Az a helyzet, hogy meg kell érteni: ezekkel az autókkal törődni is kell, nem csak vezetni, mindenből a legjobbat szeretik. Az elektronikai csatlakozásokra!!! érzékenyek, nem szokott bennük elektronika elromlani. Általában mindig azok a pici, elhanyagolt kontakt hibák szoktak gondot okozni, amik kis odafigyeléssel megelőzhetőek. Én rendben tartom az autómat, eddig egy kormány gömbfej cserén (jó magyar pesti utak) kívül eddig csak olajat kellett benne cserélni. 2 éve van meg. Persze, egy agyonversenyzett példánynál fokozottan előfordulhatnak hibák, de ha a szerviz intervallumokat betartod, megkapja a selénia olajat, és odafigyelsz az elaktromos csatlakozásokra, és alvázmosást is kap tél után, nem lesz vele sok gondod.
Nehogy megvedd! Az olasz autók nagyon jók, sőt a brava is egy jó széria, de!!!! pont ez a motor a 1.4-es 12V egy gyárilag hibás konstrukció!
Idézet innen:
"– 1.4 12V: A legtöbb problémát az 1.4-es motor alulméretezett olajzófuratai okozzák, amelyek eltömődésével (ez kisebb viszkozitású, a gyár által is ajánlott 5W-30 vagy 5W-40-es motorolaj használatával megelőzhető, pl. Selènia Performer) az elégtelen kenés miatt a vezérműtengelyen nem üzemszerű kopás lép fel. A kopás jelei az egyre erősebb, zakatoló motorhang, egyenetlen járás, jelentős teljesítményvesztés, végső esetben a hengerek kihagyása, leállása. A vezérműtengely állapota a szelep"
Tehát ezzel a motorral semmiképp! Inkább az 1.2 -es!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!