Jó kocsi a Mercedes C180?
1993-1998 körüli évjáratokról beszélek, és benzinesröl.
Kérlek indolkoljátok meg, hogy miért nem jó, ha valaki negativ-ot mond róla.
Egyébként külföldön venném, tehát bizonyára jobban megkímélt állapotúakról lenne szó, ami azt jelenti, hogy azért valamilyen rendszerességgel is, de hordják az emberek éves szervízbe, nincsenek rossz utak, stb.
Ezeken a dolgokon kívül mik ezeknek az autóknak a jó és a rossz tulajdonságai?
A válaszokat elöre is köszi!
Kedves dr.Mike, köszi a válaszodat, végre valaki ad már valami értelmes választ is!
üdv. T.
Én is inkább E osztályt javasolnék. W210-est, de ha pénztárcád megengedi akkor inkább W211-est. Mindkettőből van 1.8-as motor, de szerintem attól nagyobbat válassz, a fogyasztási különbség nem számottevő. Pl. 220-as CDI.
Illetve az E-240-es benzines (2.6 literes) is étvágyában belefér a 10-12 literbe (városban), ami egy V6-ostól elég gazdaságos. Persze minden relatív és vezetési stílustól függ, mert egy 1.8-asból is lehet produkálni 16 literes fogyasztást szétdriftelve a várost, és egy 2.5-össel is lehet 9 litert etetni szépen felkapcsolgatva, picit odafigyelve a fordulatszámra.
Köszi az eddig válaszolóknak.
Esetleg még tud valaki arról, hogy van e a C180-nak rejtett, vagy tipushibái amire érdemes odafigyelni vásárláskor?
Igen, a C-knél gyakori a fényszóró bemattulása, valamint az első futómű felfüggesztése lehet problémás, vásárlás előtt mindenképpen állapotfelmérésre érdemes elvinni egy szervizbe. A kormány holtjátékát is ellenőrizni érdemes, és hogy a műszerfal nem dobál-e ál-hibajelzéseket. Automatáknál meg kell kérdezni milyen hűtővel van szerelve a kocsi, mert az első kiadásúak hajlamosak szivárogni, és az elektronikus automata váltóba kerülő víz teljes cserét jelent (300-350ezer Ft).
Érdemes megnézetni az állapotfelmérésnél, hogy volt-e sérülés, van-e glettelve valahol a kasztni, amúgy rozsdásodás nem jellemző a Mercikre.
Másról nem tudok, persze a hibák függnek attól is hogy az előző tulaj mit művelt vele.
Nekem 94-es 220-as C Mercim (is) van!
Dízel és automataváltós.
Több mint 10 éve van nálam, de nem igazán akar elromlani semmi rajta!!
Kb. 7-800ezer km-t bír ki a motorja.
Az (utángyártott)alkatrész meg olcsóbb, mint bármihez.
(Nem vennék benzinest.)
Az meg, hogy milyen autód lesz, az kizárólag attól függ, hogy egy normális gazdától veszed-e?!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!