Robogó, dongó folytás beszerelés?
A jobb kezednél található egy forgófogantyú, azzal megteheted. Mondjuk nem húzod koppig és akkor nem megy annyira. Ez talán a legegyszerűbb.
De ha mindenáron arra vágysz, hogy gyengébb legyen, akkor érdemes a szívóoldalon valamiféle fojtást (pontos j-vel írjuk) kialakítani. Annak idején, mikor az NSzK-ban még legfeljebb 100 lóerős motorokat lehetett forgalomba hozni, a gyárak a légszűrőbe építettek takarólemezeket, amelyek nem engedték a levegőt a teljes keresztmetszeten beáramlani a karburátorba. Ehhez a főfúvókát is érdemes kisebbre cserélni, mert túldúsul a keverék. Hogy pontosan hová érdemes ezt beépíteni, már rád bízom. Csak kell értened hozzá annyira, hogy megtaláld, merrefelé áramlik a levegő.
Megpróbálkozhatsz a kipufogóoldali fojtással is, de ez kicsit bajosabb, mert nehéz úgy kialakítani, hogy ne kormolódjon. Egyszerűbb a levegőt elvenni a motortól - bár én még mindig az ésszel kezelt gázmarkolatot preferálnám.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!