Azt akarom kérdezni h opel astra f felehet e tuningolni olyan 250-300loeröig? Ha igen h és h kb menyi lesz igy a fogyasztása? Vagy egyátalán érdemes?
most mondd meg őszintén mekkora fordulaton használod az autód? Mert ha 2-3500 között akkor semmi értelme hogy tuningold. ugyanis a lóerő értéket amije a kocsidnak van kb 5500 fordulaton adja le. Ergó még ki se használod a gyári teljesítményét. Amúgy álltalában a tuning annyit jelent hogy nagyobb fordulat pl kisebb súlyú főtengely stb de ez egyenlő a gazdaságtalansággal is normál használat között.
Inkább valami jó kipufogót rakj rá attól úgy érzed te vagy a jani.
olyan 1-1,5 millióból össze is állna kb.
persze le is kell még papírozni..
plusz nem ártana rá rendes fék sem
ezek után tétel a fogyasztás? vegyél dízelt.
Haver Lancer Evo-ja 18-25 között eszik ha nem gyaláz vele. (280 LE)
Fel lehet. C20LET-motor, némi erősítés és kész is. Viszont egy F Astrát ilyen erősre átalakítani életveszélyes. A karosszéria, a futóművek és a fékrendszer nem erre készült. Vagy ki kell cserélni szinte az egész autót és agyonhegeszteni a bódét, vagy hamar fejre fogsz állni. Az Astra első McPherson-felfüggesztése még csak-csak elbírná (persze tuningalkatrészekkel), de a hátsóban már nem vagyok biztos. A merev híd az opcionális tárcsafékekkel nem nagyon fejleszthető, nehéz belőle olyan futóművet kihozni, ami a 250-300 lóerős teljesítmény mellett elérhető nagy sebességhez is elég.
Egy szóval: nem érdemes. Ha ilyen teljesítményt szeretnél, más autóban kell gondolkodnod. Vagy ha mindenáron Astrát szeretnél, akkor kicsit fel kell hagyni a lóerőközpontú gondolkodásmóddal és a futómű, fékrendszer, aerodinamika irányába elindulni, hogy kisebb teljesítmény mellett is nagyon gyors autód lehessen.
jobban jársz ha egy másik autóban gondolkodsz, egy f astrát hülyeség tuningolni.
ha normálisan meg akarod csinálni akkor minimum egy sportfékrendszer (félmilliónál kezdődik) sportfutómű (kb 300-ezernél kezdődik), és tele kell pakolni toronymerevítőkkel, és nagyon meg kell erősíteni azt a karosszériát.
+még ahoz a motorhoz amit az előttem írtak minimum kell:
könnyített főtengely (90-150-ezer)
könnyített hajtókarok (kb 250-ezer)
új dugattyúszett (200-ezer)
+még csapágyak, fokolókerekek, direktszűrő, full sporkipufogórendszer meg még minden biz basz egy jó 1.5-1.8 millióból megvan, és ebbe még bőven nincs benne ha esetleg turbósítani akarsz. és annak az autónak se lessz valami hosszú az élettartama, mert pörögni fog mint állat, arról nem is beszélve, hogy elsőkerekes autót teljesen hülyeség tuningolni, mert nem tudsz rajta biztonságosan átvinni ekkora teljesítményt.
inkább ajánlom a BMW E30/E36 M3-at, és ahoz hozzá se kell nyúlni, gyárliag 280-300le körül vannak, és olcsóbb mintha feltuningolnád az opelt.
és hozzátenném: aki autót tuningol motorikusan, az nem nézi a fogyasztást, csak az hogy minden lóerőt kicsikarjon belőle, és (most ne sértődj meg) de a kérdésed alapján egy eléggé friss jogosítvánnyal rendelkező fiatal lehetsz, és hidd el, még a 100 lóerő is meg fog lepni
én egy 142 lóerős autót vezetek és még így 1 év után is tud meglepetéseket okozni ekkor teljesítmény (bár nekem még csak másfél éves a jogosítványom és talán azért)
Ha ez nem kamukérdés te, Kedves kérdező, nem vagy normális. Kb halvány fogalmad sincs az egészről, gondolom a 250-300 lóerő úgy kéne, hogy a gyári fékekhez hozzá sem nyúlsz. Fékezni már nem kell, amúgy is csak elveszi a vezetés örömét.
Ha ilyen teljesítményt akarsz, és tényleg van rá pénzed is, akkor vegyél olyan autót, ami már alapból ezt tudja. Amiben már a teljesítményhez megfelelő fékek, futómű is van. Megjegyzem ha minden átalakítást elvégzel a motortuning mellett ami az életbenmaradásodhoz szükséges, abból a pénzből simán vehetsz egy BMW-t vagy valami hasonló nagyteljesítményű régi benzintemetőt. Mellesleg, ilyen felelősségtudattal én buszra nem engednélek ülni nemhogy autóba. De te tudod. Remélem kamukérdés, és nem vagy ennyire sötét.
kérdező, te nem értesz ehhez semmit. Vagy csak nekem tűnik úgy? Iszonyatos hülyeségeket beszélsz. Ha tuningban gondolkozol nem számít a fogyasztás. Gyanítom hogy 150 lóerő felett nem is vezettél még autót, akkor minek a 250 LE? Azt még áruld el hogy hol tudod kihasználni?
Én szakmabeli vagyok és felesleges ilyeneken gondolkozni ha második kérdésed rögtön a fogyasztás.
N/24
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!