Ámodozik valaki rajtam kívül egy szép öreg autóról? Én a hátam közepére nem kívánok egy új autót sajnos eddig csak csalódás ért vele.
Nálad mi számít öreg autónak?
Én 15 évesnél idősebb autót nem vennék.
Azért egy 20 éves kocsinak nincs olyan komfortja, felszereltsége mint egy '95 utáninak.
Egy Ford Escortban azért van szervó, kp-zár, talán légzsák és klíma is.
Na de a Lada 1200 még automata szivatót se látott nem hogy szervót.
Amúgy az autóépítést nem tudom hogy gondoltad mert ahhoz engedély kell és az többe kerül mint az összeszerelés.
Ha mondjuk rohad az alváz akkor a cseréje gondolom nem filléres dolog, ja meg az alvázszám miatt lesz egy kis papírmunka.
26 éves II.-es Golfom van.
100ezerért vetten két éve.
Fillérekbe kerül hozzá minden alkatrész.
Senki nem akarja ellopni.
Nem féltem egy esetleges koccanástól.
A jövő évi kötelezője 4600 Ft/év lesz!!!
Elég ennyi érv mellette??
A páromnak 25 éves Ford escortja van. A ritka kiadás. 240 ezerért vettük. Most költöttünk rá kb. másfél milliót. Szerintem nem fapados. Üléseket cseréltünk benne, átkárpitoztuk. Még sosem hagyott ott sehol. Jobban megy sok mai autónál, olcsóbb hozzá az alkatrész. Volt aki egy millát ajánlott érte,nem adtuk oda. A szívünkhöz nőtt és soha senki nem fog érte annyit adni amit ráköltöttünk. Lesz egy családi autónk is.Ezért tettem fel a kérdést mert én abból is idősebbet szeretnék. Erre még egy új autó árának a felét sem költöttük de minden kopó alkatrész ki van cserélve. Elindulnék vele bármikor bármerre. Még ráköltünk kb. 1 milliót tökéletes lesz és mégsem egy Suzukiban ülök.
Jöhetnek még vélemények
Én is a régi autók híve vagyok, olyan autó sosem kéne, amit egy égőcseréért szervizbe kell vinni. Az utolsó autó amit szívesen vennék, az a BMW E30. Jelenleg egy veterán Zsigulim van.
Viszont egy elég nagy hátránya van a 90-95 előtti autóknak, hogy karambolozni nem szabad velük (kivéve mondjuk a Mercedeseket). A családot nem szívesen furikáznám öreg autóval. (de mivel 22 éves vagyok, egyelőre nem érdekel :))
11:25-ös vagyok. Azt én is kihagytam a mondókámból, hogy a mai autók egykaptafa dizájnjától már a szőr is feláll a hátamon!!! Semmi egyediség nincs bennük... Ill. bocsánat! A márkajelzés, az még egyedi. De a kaszni, amire rá van pattintva.... A régebbi kocsikat a hangjukról fel lehetett ismerni, a maiakat már a külsejükről sem mindig!
Azért ott kicsit elállt a lélegzetem, hogy 1,5 millát ráköltöttél az öreg fordra, és még nem tökéletes. De végülis ha az emberhez hozzánő egy autó, és van rá keret is, miért ne...
igen ennyit költöttünk rá de azt úgy értsd hogy motorikusan nem nyúltunk hozzá csak vezérműszíj csere volt meg olaj. Azon kívül semmi. Ja meg mikor megvettük szelepszár szimmering csere. Abból áll össze a msáfél millió hogy zenét raktunk bele minőségi cuccokból le van sötétítve sportfutómű meg egyéb apróságot. Lecseréltük az üléseket is recarora egy másik escort szériából. Új tetőt kapott mivel cabrió és tavaly valaki kivágta a tetejét :( Igazából az sem kellett volna még rá.
Ha valakit érdekel itt a link:
írhattok róla véleményt vagy kritikát :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!