érdemes elkezdenem második félévben a robogózás?
Ha elmúltál 14 éves, van értelme elkezdeni, mert akkor gyorsan letudhatod, nem kell hónapokat várnod az életkorod miatt a különböző vizsgák előtt.
(de szerintem rád férne, hogy a második félévben is tanulj, legalábbis a helyesírást egy kicsit erőltetheted)
Miért kell belekötni... megértetted aztán kész!
Rakd le. :) Nekem már 3éve megvan :D Jövőre jön az A korl.
ha ne akarsz továbblépni, és csak bevásárlásra akarod használni, akkor megéri. kulonben megéri várni még egy évet, aztán letenni 125osre.
bocsesz a helyesírásért!
A válasz írója 79%-ban hasznos válaszokat ad.
A válasz megírásának időpontja: tegnapelőtt 20:20 -
Te nagyon hülye vagy... Ki mondta hogy vegyen 50-est?! Tanulj már szövegértést!! Én azt mondtam, hogy a 125ös nem éri meg kvázi felesleges mert arra vár 2évet és leteheti A1-re! Tudod mi az te okoskodó?? Ha nem tudod, mert úgy látom csak a szád nagy elmondom neked. Azokkal azokat a motorokat lehet vezetni, ami 25kW-ig (28-30valahány LE mert lehet te csak ezt a mértékegységet ismered) van a teljesítménye, vagy akármennyiről le van korlátozva annyira. 125-ös hány lóerő? 11-15. Az csúnyán mondva lóf.sz a motorozáshoz! Így meg vehet használtan/újonnan (mert nem tudom mennyi a kerete rá) egy kimondottan kezdőknek való, jó futóművű, könnyen irányítható 400-500ccm-es mocit (mert afölött nem ajánlom kezdőnek)! Na erről ennyit. Te nem tudom honnan szűrted le hogy én azt mondtam neki hogy vegyen 50-est és tuningolja, vagy vak vagy nincs meg a 8általánosod és nem tanultál szövegértést. Nekem mind1 milyen motort vesz, de ha nem akar sok pénzt kiadni akkor vegyen ötvenest, vagy ha valójában is motorozni akar várjon és tegye le A1-re. Keewayekkel meg nincsen gond... Te is csak fújod azt a 'celebdumát', hogy 'jajj de szar, húú de szar' de közbe nincs is neked semmid. Nekem a 700-as Kawám mellett van egy 50-es Keeway Arn-om ami városi közlekedésre tökéletes, hogy kiszűrd a buszt/tömegközlekedést (na a robogók ERRE jók, hülye aki a motorozás élményét keresi benne). Nem használom sokat ugyan, mert városba ritkán közlekedek, de pár év alatt 3546km-t hoztam össze és azalatt csak egy olajcserém volt, meg karbi állítás. Ennyi. Nem szarok azok, csak nem bírják ha sok eszement tuningolja, mert arra nem valók. És a kérdező csak azt kérdezte hogy érdemes-e. Igen, a válasz: érdemes, ha unod a buszt/villamost/metrót/vonatot. Ha csak azért mert motorozni akarsz élvezetből akkor a válasz- nem, nem érdemes, mert -abba az egybe egyetértek az előttem szóló nagyon okossal hogy- megunod elég hamar!
de felkaptad a vizet :D na fogjunk neki.
1. nem vagyok hülye
2. melyik Kawasakinak a lökettérfogata 700ccm a qadon kívül?
3. szerencsésnek mondhatom magam, hogy van némi tapasztalatom a motorozásról, annak köszönhetően, hogy volt már alattam 1-2. a keewayról megvan a véleményem. a robogói lehethogy jók, de supermoto-t nem tudnak gyártani. és sajnos az se mindenkinek adatik meg, hogy belekóstoljon a gokartozásba, legalább hobbi szinten.
4. a 250est (vagy 25KW-ost) kezdőmotornak akkora hülyeségnek tartom, hogy a válasz megírásakor eszembe se jutott. azért nem tartom ideálisnak, mert ha valaki 0-ról kezd, akkor az egy öngyilkos döntés (is lehet). ha hiszed, ha nem, ismerek több olyan embert, akinek még egy 4t 125öst se mernék odaadni. az 1. kanyarba összetörné magát, mert nem éredt hozzá.
a 400-500asokról ne is beszéljünk. az alapján, amilyen szókimondóan írtad le véleményed (ami elég értdekes), aligha van a garázsodban 700-as Kawa (teszem hozzá, még nem is hallottam 700as Kawasakiról). hogy lehülyézzelek, meg lepontozzalak, semmi értelmét nem látom. én totál kezdőnek nem mernék 400-ast adni, még próbakörre sem. a 125ösöket lehethogy nem élvezed annyira, de először meg kell tanulni legalább az alapokat, amire szerintem tökéletes a 125ös, 50es (az előbbi anyagilag kifizetődőbb), és azán, ha van némi tapasztalatod, lehet keresni olyan motort, amivel élvezni is tudd a motorozást.
1. de szöveget értelmezni nehezen ment
2. Kawasaki Z750. Képeket küldjek róla ha ennyire érdekel?:) 700-as Kawa alatt értettem ezt, nem hittem volna hogy ennyire fog érdekelni a motorom téged, de hát ez van...
3. A Keeway Supermoto (vagyis TX) motorjait még nem próbáltam, arról nincs még véleményem, de első ránézésre azok tényleg kissé túlságosan kínaira sikeredtek. Keewayből csak robit kell venni és meg van oldva.
Amúgy meg igen, én is ismerek olyat akire egy nem bíznék rá egy elektromos kerékpárt se nem hogy egy 500-ast. De ismerek olyat akinek nyugodt szívvel adnám oda kezdő létére a Kawám. Minden azon múlik mennyire éredt fejben (na jó, testalkat is számít egy kicsit, aki vasággyal együtt 20kiló annak nem menne hiába meg van hozzá az esze). Nekem még nagyon régen 7éve volt egy 50-es Simsonom. 3éve letettem A1-re és megvettem teljesítmény korlátozva a Z750-em. Idén tettem le a teljes motoros jogsit, folytást/korlátozást -ahogy tetszik- kiszedtem a motorból és így már tejleskörűen használhatom. Nagyon könnyen irányítható volt elsőre a Simson után űrrakéta volt, de sikerült megtartanom és vezetnem biztonságosan. Nem száguldoztam meg nem ugráltam rajta mint egy hülye, normálisan használtam (meg még mindig úgy használom, hiába van 3év tapasztalatom, nem merészkedek vele). Ezzel most ellent mondtam magamnak, mert azt tanácsoltam az előző válaszomban, hogy 400-500fölött ne vegyen motort senki aki kezdő, de ez a Z750 pont egy kezdő motor. Felépítése alacsonyabb mint a többi 700-é (pontos leszek mostmár 750-é) és nem ugrál ha hirtelen ereszted ki a kuplungot. Szóval ezt a kérdezőnek kell eldönteni. Én se pontozlak le meg semmi mostmár, csak egyszerűen nem szeretem ha olyan miatt vádolnak amit nem mondtam/írtam.:)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!