Mercedes S400 CDI vagy Merci E400 CDI?
Hát öcsém, nem riogatni akarlak, de ez az S széria rendelkezik a legtöbb elektronikus hibával. Ez önmagában nem baj, de mikor 100egynéhány kábelből kell kiválasztani az egyetlen rosszat, nos az több mint szívás. Ugyanis hiába mondja meg a kocsi mi fáj neki, nem olyan egyszerű előkeríteni a hiba valós okát.
Futásteljesítményre reálisnak tűnik mind a kettő.
Az E classéval csak annyi a bajom, hogy E vagy Z rendszámos, tehát regadó, eredetvizsgálat, lopott volt-e valaha, szóval mire kifizetsz mindent beleugrasz a 9-10 misibe annyit viszont az autó meg nem ér.
Azt tudnod kell, hogy a Mercedes Benznek a FŐ modellje (amiből eddig a legtöbbet adták el) az az E osztály és elődei, ez a húzómodell ami szimbolizálja a vállalatot. Kevesebb a meghibásodás, mivel NEM ENGEDHETI MEG MAGÁNAK a gyár, hogy egy E osztály rosszul szerepeljen a korában.
A helyedben mit tennék?
Keresnék egy másik E Mergát. Ha mindenképp ez a kettő akkor viszont az S400asba ülnék kevesebb szívfájdalommal és aggodalommal.
4literes motor 250-260Le-vel?! elég gyenge :S 3.literes Audi-m 240!
amugy az E osztályos szebb, csak az már megkerülte a földet, az S osztály meg rohatt cigányos
ja és ezekkel a nagy dögökkel felejtsd el télen a közlekedést kivéve ha profi driftelő vagy...
hihetetlen ez a ország...
itt mindenki irigy a másikra meg lenéz másokat ha neki egy kcsiit jobban megy...szánalmas.
Nekem az E 400 jobban tetszik de a másik is nagyon bika.
Meg a másik most mért kell abba belekötni hogy 4000ccm és csak 260 lo. És? Nem ez a lényeg hanem hogy megbizhato legyen. Lehet hogy a merci nem a legmegbizhatobb kocsi a világon de ott van a legjobbak között.
Valóban "csak" 260 lóerö, de legalább nincs kihegyezve és tartósabb. Akik azt mondják, hogy kevés, azok valószínüleg 1000-es swifttel járnak, amivel semmi gond, mert megbízható autók, csak nem értem miért kell leszólni mást.
A Mercedes presztizs autó, nem versenyzésre találták ki, hanem normális használatra. Akinek meg kevés a lóerö, üljön át rs6-os audiba, mert ott már a C5-ös karosszériában is kétféle motor volt, amik elég erösek az egyik 450 a másik 504 lóerös.
17:41-es válaszoló vagyok
18:02-nek. Már ne is haragudj meg de itt a gyakorikerdesek.hu-s olvasoknak MINDEN kocsi sz@r!!! Hogy van ez???!!! A volkswagen az foswagen az olaszok alapbol g@nék a franciák semmirevalok a japán és koreaiak nem tudnak autot gyártani... és igy tovább és igy tovább! Légyszives írjál már nekem 1-2 autot ami tényleg auto!!! Tényleg nagyon kiváncsi vagyok hogy számodra mit foglal az magába, hogy AUTO.
1990 előtti Mercedesek, szinte az összes BMW, minden benzines német autó, minden benzines japán autó kábé 1990 után (előtte a németek nagyon sokkal jobb autókat gyártottak) és a koreai autók kábé 2005 óta.
És nem rossz autó, csak sajnos az E-Klasse egy irtózatosan megbízhatatlanra készített autó. Az ADAC megbízhatósági listáját nem egyszer vezette, negatív értelemben.
Utolsónál van a pont!
A családunkban 24 évig volt egy és ugyanaz a 124-es merci, amivel 1millió 280ezer(!!!!) kilométret tettünk meg, anélkül, hogy meg lett volna bontva a motor és ennyi kilométerrel vette be 10ezer kilométer alatt az 1 liter olajat. Tény és való, hogy óriási becsben tartottuk, tartjuk a mai napig is. Mindenböl a legjobbat kapta és télen addig ketyegett a ház elött ameddig a vízhöfokmérö el nem indult felfelé.
Ma már a garázsban van és az öreglány a második autó.
Vettünk egy 2005-os E220cdi-t.
293ezer kilométer van benne most és nemrégen kellett adagolót cserélni, klímkompresszort cserélni és a féknél valami elektronika megdöglött, amire azt mondták, hogy általában 150ezernél többet nem bír ki ezért örülhetünk. A fékjavítás 470ezer, adagoló, klíma + ezekhez a sallangok közel 1 millióba kerültek. Kisebb agyérgörcs kerülget minket, mert szarakszik a váltó is újabban, ami újabb közel 1 millió forint lenne.
Úgyhogy ennyit az újabb mercikröl. A 124-es szériával befejezödött az autógyártás a Mercedesnél.
17:41-es válaszoló vagyok
Igazábol nem is konkrétan Veled van a problémám hanem ugy általában.Akár mikor feltesznek itt egy kérdést hogy ezt vagy ezt a kocsit érdemesebb megvenni folyamatosan a negativumok jönnek legyen az német , francai vagy olasz auto vagy akármilyen. Tökéletes auto sose volt és nem is lessz vannak tipusok ami nagyon el lettek találva(pl:124-es meci, isuzu diesel...) de amék auto használva van annak elöbb utobb baja lessz.olyat is irtak már itt hogy a legjobb kocsik a 90-es évek körül készültek mivel hogy ekkor nem rakták teli elektronikával nem voltak ilyen igényesek az auok mint a mostaniak.És ebben valoban van valami igazság.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!