A szelepszár szemering ha kopott akkor kormosodhat a gyertya és nincs olyan ereje a motornak és a fogyasztás is nőhet?
Figyelt kérdés
2010. nov. 11. 18:36
1/3 anonim válasza:
Nekem egy Daewoo Matizom van annál elvolt kopva a szelepszár szimering kisebb volt ezáltal a kompresszió bekajálta a 9 lütyit simán és olaj is ment a teknikába rendesen persze dugattyú gyűrűt is kellet cserélni de a szimering kopás is hozzá járult a rossz teljesítményhez. Nálam ez volt...
2/3 anonim válasza:
A kopott, cserére érett szelepszárszimmerring nem tudja visszatartani a kenőolajat, ezért az szépen beszivárog a szívócsatornába és ott elég. Jelei a gyertya (és az egész sűrítőtér, illetve a kipufogóoldal, de azt nem látod) kormolódása, a megnövekedő olajfogyasztás, kicsit csökkenő teljesítmény, extrém esetben kékes füst a kipufogóból és állandó kopogó, csörömpölő égés.
3/3 anonim válasza:
A kopott szelepszár szimmeringnek semmi köze a kompresszióhoz! A szelep ugyanúgy müködik és ellátja a teendőjét csak az égéstérbe jut be egy kis motorolaj aminek elvileg nem kellene. Okozhat többletfogyasztást egyértelműen,mert az égéstérben benzinnek ill.levegőnek kell megfelelő mennyiségben összekeverednie amit aztán a gy.gyertya gyújt be. Viszont ha a két alkotón kívül ott van harmadikként a beszivárgó motorolaj,az csak ronthatja a tökéletes égést és ami erőtlenné teheti az autó motorját,dinamikusságát.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!