Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mennyibe került nektek eddig,...

Mennyibe került nektek eddig, hogy bíztatok a szerelőben?

Figyelt kérdés
Az olyan sztorikra gondolok, hogy bíztatok benne, hogy megjavít valami hibát, kifizettétek és nem lett jó, szóval valamivel átvert. Vagy az is számít, hogy azt mondta jó minőség valami alkatrész és kis idő múlva az is tönkrement. Mennyit buktatok ilyenek miatt eddig? Esetleg leírhatjátok az autó/motor típusát.
ma 18:15
 1/5 Mad Max2 ***** válasza:
100%

Engem szerelő 20-25 éve vágott át utoljára.


Mikor még kezdő autós voltam


Akkor az öreg Honda accordnál volt olyan eset hogy a porlasztóból dőlt a benzin és elvittem a szerelőhöz.

Ő azt mondta kész, kifizettem, másnap reggel megnéztem ugyanugy dőlta benzin belőle.


Visszavittem, höbörgött kicsit, de aztán megcsinálta rendesen.

ma 18:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
35%
Ezért jó egy autószerelő férj 😅
ma 19:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
100%

Konkrétan ilyesmi nem volt. Hasonló igen: garanciális vezérműlánc csere, még pont garanciaidőn belül. Ha pár hónappal később jön ki a hiba, szűk 1 millámba került volna. Váltó oldalon van a lánc, mindent is bontani kell hozzá. Van aki inkább kiveszi hozzá a komplett motort.

Szóval: márkaszerviz, gyári szettre kicserélték, örültem mint majom a farkának, mert egy fillérembe nem került. A munkára 6 hónap garancia volt. A vezérléssel nem lett semmi gond, csak azóta a váltó és a motor találkozásakor szivárog a motorolaj. Sajnos nem nézegetek a kocsi alá naponta. És nem olyan szintű, hogy lecseppenne az olaj, de hetek, hónapok alatt rendesen összekeni a blokk alját. Garancia közben már lejárt. Visszavittem. Váltót, mindent le kell szedni, újrapasztázzák, felrakják új tömítésekkel. Erre kaptam egy potom 600.000 Ft-os árajánlatot. Nem kértem. Amíg nem nyúltak hozzá, nem volt ilyen probléma.

Most úgy vagyok vele, ha majd kuplungot vagy lendkereket kell cserélni, akkor megcsináltatom. Bár az még odébb lesz. 62.000 km van eddig az autóban. Addig havonta aláfekszek és szépen féktisztítós ronggyal végig törölgetem.

Bosszant, de nem akkor probléma. Megállni ettől nem fog a kocsi. Csak vigyázok rá, első újonnan rendelt autóm, fiatal, kevés km van benne, teljesen újszerű, karc nincs rajta sehol. Végig garázsban tartom. És úgy fossa az olajat, hála a szakszerviznek, mint valami öreg rozzant tragacs.

ma 19:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
100%

Audi A4 B5 1.6

Elvittem ahhoz a szerelőhöz, akihez már évek óta hurcolászom ha van valami vele. A tünet az volt, hogy hidegen beindítva sokszor lefulladt az autó, vagy ha nem is fulladt le, nagyon gyenge volt. Kiolvasta a hibakódokat, egy volt benne: lambdaszonda a tartományán kívül vezérel. Kicserélte. Nem lett jó. Kiolvasta még egyszer, ekkor a másik lambdaszondára dobott hibát. Kicserélte ezt is. Ettől sem változott semmi. Pontosabban de, mert hibakódot onnantól kezdve nem dobott többet az autó. Utána azt mondta, hogy ha nem ezek okozzák a hibát, akkor a fojtószelep lesz. Kicserélte azt is. Ez sem oldotta meg a hibát. Kint hagytam az autót nála 1 hétre, hagy próbálgassa (mert csak hidegen produkálta a hibát, ha kimentem vele lábon akkor addigra belemelegedett és ő ténylegesen nem tudta megfigyelni a jelenséget). Ez után azt mondta, hogy a tankszellőztető szelep egyszer sem kapcsolt be amíg járatta, és az is tudja okozni a hibát, és arra hibakódot sem feltétlen tud dobni az autó. Kicserélte azt is. Attól sem változott semmi. Ezek után régimódi diagnosztizálással megállapította, hogy nagyon elszegényedik a keverék hidegen beindítva, magyarán nem kap elég üzemanyagot, emiatt gyenge és fullad le. Ami a furcsa, hogy a lambdaszonda szerint nem szegény a keverék, emiatt nem kompenzál rá a motorvezérlő. Erre azt mondta, hogy mivel mindkét lambdaszonda új és biztosan jó, csak azok feldolgozó áramköre lehet a rossz. Így motorvezérlő is lett cserélve az autón. Tudjátok mi változott ezek után? Hát semmi. Ugyanúgy lefullad hidegen. Itt lett feladva a történet, nem volt már több ötlete mit lenne érdemes cserélni az autón. Ha jól emlékszem összeadva 230 ezer Forint körül volt a végösszeg, és az autó pont olyan maradt mint volt.

Szóval ez nem igazán a tipikus átvágós sztori, mert tényleg mindent kicserélt amit mondott, és csak azt ami szerinte okozhatta a hibát. Viszont ha egy hozzáértőbb szerelőhöz viszem, akkor ő lehet rájött volna, hogy mi is a hiba okozója.

ma 20:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 dirtboy ***** válasza:
100%

3x szívtam meg szerelőkkel amiből az egyik karosszériás volt a másik szerelőis és karosszériás is de nála karosszéria melóra vittem.

Az első karosszériás úgy volt hogy elvittem alvázvédelemre meg anno az akkori kocsimat. Amikor mentem érte már kint állt a ház mellett földes,füves helyen,sár volt így meg sem próbáltam alánézni.Rá nem is tudom talán 1 hónapra vagy hogy jött az ősz,cserélni akartam ki a kereket télire és emelném fel erre nem emelkeik a kocsi. Hát mit látok a jobb első kerék mögötti emelőpont bevan szakítva. Más nem szakíthatta be csak ő és előtte sem volt beszakada mert tavasszal emeltem én a kocsit utána már csak ő.

Ez után elvoltak ugye rohadva a küszöbök,lebeszéltem egy másik karosszériással hogy mind két oldalt küszöb csere lesz. A szerelés miatt kivettem egy hét szabit is mert busszal kényelmetlen volt a melóhelyemre menni. Letelt a hét mondom felhívom már hogy kész van e mire közli nem talált az egyik oldali küszöbből így nem kezdett hozzá. Egy hét szabim úszott a levesbe.

A harmadik volt a legdurvább talán. Akkor egy 2011-es Audi A3 1.4tfsi autóm volt. Megjelent a motorhiba lámpa,mentem egy villamosági szerelőhöz akit ajánlottak majd ő kiolvassa részletesen mi a hiba. Ki jött egy sor hiba amit elmondása szerint mind kikell cserélni majd. Mondta hogy milyen kocsik jönnek még majd előttem aztán pár nap múlva vigyem. Mentem is erre láttam hogy már vagy 3 autó beelőzött és mikorra mentem ő nem volt sehol. Úgy hogy hagytam a francba a csávót és kerestem mást. Na másik azzal fogadott hogy hülyeséget beszélt az autóvillamosságis mert attól hogy hibát jelzett több érzékelő pl lambdaszonda atól még nem hibás csak a fő hiba miatt mutat hibát az is. Mondom tök jó akkor a másik csak átakart verni.Itt meg csináltattam a vezértlést bele ha jól emlékszem 180 000ft volt (láncos).Rá szinte napra pontosan egy évre meg minden baja lett a kocsinak. Elvittem egy másik szerelőhöz mert addigra már kiköltöztem Németországba. Rárakta a szerelő diagnosztikára mondta hogy átugrott a vezérlés jó esélyel kuka a motor de akkor látja majd ha szétszedi. Szét is szedte mondta hogy szerencsére nincs baja semmiek csak másik vezérés kell. Küldött fotókat is a szétszedett motorról meg arról is hogy a gyári vezérlést találta meg benne ez nem volt cserélve. Úgy hogy valamit mókoltak amivel eltüntették nekem a hibát és nem szerelték be az új vezérlést amit persze velem kifizetettek. Így lett 180 000ft minuszom náluk meg később majd 3000euro minuszom ha baja lett volna a motornak.Így a német szerelőnek még ott kellet hagynom ha jól emlékszem 1250 eurót a vezérlés cserére.

ma 21:19
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!