Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » BMW 318i-2000-benzin (4henger)...

BMW 318i-2000-benzin (4henger) manulis (n43) Kinek mi a véleménye róla?

Figyelt kérdés
Sikerült szereznem egy karbantartott, és elég jó állapotban lévő 318i sedan-t, neten elég megoszlóak a vélemények róla! Van valakinek tapasztalata róla? Hibátlanul működik viszont kiváncsi vagyok a véleményekre társak! Mindenki aki ír, kérem kulúráltan tegye! :) Előre is köszi mindenkienk!

tegnap 20:22
 1/5 anonim ***** válasza:
Az N43 már nagynyomású közvetlen befecskendezéses motor, ez a legnagyobb rizikója a motornak. Egy injektor olyan 250-260ezer Forint (ebből van ugye 4 darab) míg az új Bosch nagynyomású pumpa olyan 150ezer körül van. Ezekkel érdemes számolni, plusz vezérlés csere 200ezer km környékén.
tegnap 20:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
100%

Kasztnisként dolgozom egy márkafüggetlen szervizben. Tavaly átmentem a szerelő részlegre, amikor épp szünetem volt és pont egy ilyen motorral szerelt E46 Coupe vezérlését cserélték a kollégák. Amikor megláttam, hogy milyen szinten meg tud nyúlni a lánc, ott helyben elmondtam egy imát magamban, hogy nekem nincs BMW-m! Mint megtudtam, gyakran át is tud ugrani az N43 motorok vezérlése, ami vagy komplett motorcserét, vagy több százezres motor felújítást jelent.

Sokan számolnak be hengerfej repedés problémáról, pláne agresszívabb vezetési stílus mellett. Nem öntvény anyag, mint a régebbi M kódú motorok. Szerintem itt, az "N" kódú motorok gyártásánál már be volt kalkulálva a tervezett elavulás. Össze sem lehet hasonlítani az igazi, régi M kódú motorokkal.

tegnap 20:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:

Motorolaj 4,5l

Olajszűrő

Levegőszűrő

Pollenszűrő

Olajnyomás szabályzó szelep

Vezető görgő

Feszítő görgő

Gyertya 4db


Amiket cseréltünk rajta :)

tegnap 21:22
 4/5 anonim ***** válasza:

Hello kérdező!


Én a legutóbbi kocsicserénel bevettem a potencialis körbe ezt is, meg az e90-est is, nem tudom, hogy miben-hogy valtozott a 318-as megjelölés mögött a motor tenylegesen, de nalam kiesett a "komolyan is gondolom" listából.

Kicsit gyenge a márkához, négy hengeres is, nem is különösebben takarékos, de olvastam jópar apróságról, amire figyelni kell, nekem nyűgösnek tűnt. Nem lett ilyenem... lehet jó is, ez cashflow meg bevallalóssag kérdése főleg.

tegnap 22:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:
Oszlanak a vélemények ahogy érzékelem :) Szerintem itt a lényeg igazából azon is lehet hogy nem egy 10-15. tulajtól meglévőt kell venni, illetve ami normál használatra, és rendszeresen karban van tartva "óriási" probléma "talán" nem akadhat, persze ez az én véleményem is lehet
tegnap 22:27

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!