Régi dízelek közül a sima szívódízel és a Turbó dízel ugyanannyit fogyaszt? Pl. Golf II és Opel A v B Corsa
régi dízelnél a turbo az +1 hibaforrás.
futár célra szerintem a golf2 és az 'A' corsa is felejtős.
öszvér kell?
2személyes swift. igénytelen és olcsó.
vagy opel combo. corsaból is van 2személyes.
Szivódiesel a nyerő ilyesmire.
Lényegesen egyszerübb,kevesebb hibalehetőséggel.
Kb.20%-al kevesebbet fogyaszt még akkor is ha nincs nagy lábad.
Minimum 1,6-ost válassz mert a kisebb gyengécske.
Ahogy mondod-nem szereti a turbó ha sokat mennek az ideális üzemi hőmérséklet alatt!
Nameg mostantól a biztositás is kW-ra megy és egy szívóé mindig kevesebb.
A turbó működését egy szelep szabályozza, csak nagyobb fordulatszámon üzemel. Ebből adódik, hogy nincs jelentősége a turbó élettartamára nézve, hogy mennyit indítózol.
Golf esetén szívó motornál a porlasztó befecskendezési nyomása 135 bar, turbósnál 155 bar. A nagyobb nyomás mellett nagyobb fogyasztás is mérhető. Ez 100 km-en kb. 1 litert jelent (ez megfelel 20%-nak.
Nagyobb problémát jelenthet a javítási költség, ha a turbód meghibásodik (öreg autónál ez előfordulhat). A javítókészlet ára kb 100 ezer ft.
Futár autónak én is inkább szívómotorosat ajánlanék. Lustább, de olcsóbb fenntartani.
A TDI kevesebbet eszik a nagynyomású porlasztó és a turbó általi levegőtöbblet miatt a teljesítménytöbblet ellenére is. A hidegindítások nem befolyásolják a turbó élettartamát, hanem az, ha hidegen pörgetted a tdi-s autót,az autó megfelelő karbantartásával (olajok, szűrők cseréje) a turbó sokára lesz plusz hibalehetőség, na de ettől fogva még a szívódízelek nem gázolajtemetők a turbó dízel
intercooleresekkel szemben.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!